تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی یکهزار و 170 صندوق قرض الحسنه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد ملک لو در جمع خبرنگاران افزود: این صندوق ها از سال 97 در پایگاه های بسیج راه اندازی شده است که به نوعی کمک به اشتغال و معیشت زندگی مردم باشد.

وی اضافه کرد: 66 هزار و 200 نفر در استان عضو این صندوق ها هستند که تاکنون 20 هزار نفر از این طریق وام دریافت کرده اند که مجموع وام دریافتی آن ها 81 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

ملک لو ادامه داد: علاوه بر اعطای وام از این صندوق ها، 23 میلیارد و 430 میلیون نیز موجودی فعلی صندوق هاست.

وی با بیان اینکه 13 هزار 257 نفر از طریق این صندوق ها برای خود اشتغال ایجاد کرده اند، اظهار کرد: ایجاد کارگاه های خانگی، زودبازده و صنایع تبدیلی کوچک از جمله اشتغال های ایجاد شده در روستاها و مناطق کم برخوردار است.

ملک لو همچنین از اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال در قالب وام های یکصد میلیون تومانی خبر داد و گفت: این وام ها برای ایجاد کارگاهی برای اشتغال 20 نفر نیز به میزان دو میلیارد تومان اعطا می شود ولی باید کارفرما متعهد شود که کارگران خود را به مدت یکسال بیمه تامین اجتماعی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی یکهزار و 170 صندوق قرض الحسنه در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..