تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار نمایشی موجب بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی عظیمی به مناسبت روز دانشجو در جمع مردم مرند اظهار داشت: کسانی که صاحب پست و مقام شده اند باید به مردم گزارش دهند که چه اقدامات ملموسی برای آن ها انجام داده اند و از کار نمایشی و تبلیغاتی پرهیز کنند تا زمینه ساز اعتراض و بی اعتمادی مردم به حاکمیت نشوند.

وی افزود: اقدامات نمایشی مسئولین اعتماد مردم به نظام را کاهش می دهد و زمینه ساز نارضایتی و انحراف مطالبات مردم به سمت اغتشاش می شود.

عظیمی با تاکید بر عملگرایی مسئولان خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد بودیم افرادی با عناوینی چون جهادی و مردمی به قدرت و مقام رسیده اند و اکنون زمان مناسبی است که آنان در پیشگاه مردم از اقدامات جهادی خویش رونمایی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی مرند هدف از کار نمایشی را فریب مردم دانسته و افزود: امروز در شهرستان می بینیم می خواهند فلان وزیر در آستانه استیضاح را بیاورند تا پروژه ای را برای نمایش و تبلیغ افتتاح کند! این نوع اقدامات خسارت به بیت المال است و موجب بدبینی مردم نسبت به حاکمیت می شود.

مهدی عظیمی تفکر انقلابی را پیشران کشور عنوان و بیان کرد: با وجود گذشت یک و نیم سال از استقرار دولت آیت الله رئیسی همچنان می بینیم بدیهی ترین کاری که باید انجام می گرفت و بدنه مدیران وفادار به اندیشه دولت سابق تغییر می کرد، اتفاق نیافتاده است و این مسئله موجب کمرنگ شدن امید بدنه  انقلابی شده و این سوال را ایجاد کرده است که چطور مدیری که راس دولت و اندیشه آن را قبول ندارد می خواهد برای اهداف آن کار کند.

وی اضافه کرد: ضمن قدردانی از قوه قضاییه بخاطر اقدامات شجاعانه در برخورد با ناامن کنندگان جامعه انتظار داریم با اغتشاشگران اقتصادی نیز برخورد محکمی داشته باشند و با مجازات آنان جلوی اقدامات مخربشان را بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار نمایشی موجب بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..