تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادزهر آسیب‌های فضای مجازی،جهاد تبیین است / دست منافقین در اغتشاشات اخیر برای مردم رو شد

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام سید رضا تقوی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در همایش طلایه داران جهاد تبیین در سپاه کربلا ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به تأکیدات چندساله رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: در میدان جهاد تبیین همه کسانی که در نهاد‌های فرهنگی هستند و مسئولیت دارند،دارای نقش مهم و اثرگذاری دارند و باید کم کاری های گذشته را جبران کنند.

حجت الاسلام سید رضا تقوی با بیان این مطلب که  دشمن همه تلاش خود را برای انحراف جوانان به کار گرفته است، افزود:  دستگاه‌های فرهنگی  نبرد فرهنگی باید در خط اول میدان باشند و دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها، حوزه علمیه، شبکه مساجد کشور در این میدان باید نقش آفرینی کنند.


مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با تاکید براین که پادزهر زهرافشانی‌های فضای مجازی، جهاد تبیین است، ادامه داد:باید جامعه را به صورت تبینی و با فرهنگ و اخلاق و قانون مداری اداری کرد چیزی که نظام جمهوری اسلامی به دنبال آن است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه باید جامعه را با فرهنگ انقلاب و اعتقادات و دینی که در بطن جامعه است، رشد و توسعه داد، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر منافقین چهره خود را نشان دادند.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با تصریح بر اینکه خواص بی‌بصیرت در این حوادث سکوت کردند درحالی که بدانند نظام اسلامی ریشه در اعماق جان‌ها و دل‌ها دارد، اضافه کرد:روحانیت  افسران و لشکر جهاد تبیین  هستند و تبیین صحیح و درست پایه‌های حکومت ستمگران و خائنان را می‌لرزاند.

حجت الاسلام تقوی در ادامه با بیان این مطلب که در مراکز مختلف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و ... باید روحانیت حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: هر مسجدی باید جایگاهی برای تبیین باشد و به صورت اثربخش به تبیین گری بپردازیم.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت  به اهداف دشمنان هم اشاره کرد و گفت:  خط کاری دشمنان و معاندان اعتبارزدایی و تخریب شخصیت‌های نظام اسلامی است و تشویق به هنجارشکنی و نافرمانی‌های مدنی دستور کار معاندین است.

حجت الاسلام تقوی با بیان این مطلب که در اغتشاشات اخیر نهاد‌ها و ارزشهای  دینی از جمله مسجد، حجاب، شریعت مورد هجمه قرار گرفته استف افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا خدمت‌ها و دستاوردهای نظام نادیده گرفته شود.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با اظهار اینکه قرارگاه فرماندهی آشوب‌ها در خارج از کشور است و شعار‌های تجزیه طلبی درپیش گرفتند، بیان کرد: خوشبختانه مردم هیچ همراهی با آشوبگران نداشتند.

خبر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادزهر آسیب‌های فضای مجازی،جهاد تبیین است / دست منافقین در اغتشاشات اخیر برای مردم رو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..