تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت ملت ایران در گرو استکبارستیزی است/ دولت در مقابل هجمه‌های دشمن صف‌آرایی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت‌الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، بر رونق گرفتن مجالس و محافل عزاداری اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد و گفت: برپایی مجالس سوگواری و ذکر و احیای یاد و خاطره اهل بیت به عنوان ریسمان الهی، ارتباطمان را با خداوند تقویت خواهد کرد و لازم است نسبت به رونق این مجالس اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن در سوره تین ادامه داد: خداوند در خلقت انسان، بهترین‌ها را در وجود او قرار داده است به گونه‌ای که علم پزشکی با چند هزار سال سابقه هنوز نتوانسته برخی رموز خلقت انسان را کشف کند، انسان با وجود نعمت‌های وجودی خود از جمله قدرت تفکر، اراده، اختیار، معنویت و روحیه خدایی می‌تواند در حرکت در مسیر درست به بالاترین جایگاه‌ها برسد، اما اگر از این نعمات استفاده نکند به پایین‌ترین جایگاه سقوط می‌کند.

امام جمعه یزد افزود: در حرکت انسان به سوی رشد و کمال موانعی وجود دارد که اگر انسان آن را با قدرت‌ها و نعمت‌های وجودی خود کنار نزند از حرکت به سوی کمال باز می‌ماند و دشمنان ما نیز صد سال است که این هدف را دنبال می‌کنند تا ملت ایران به جای استفاده از قدرت و توانایی که در پیشرفت خود و جامعه دارند به فساد و فحشا کشانده شوند و و هوا و هوس و وسوسه‌های شیطانی در آن‌ها جلوه پیدا کند.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: دشمنان شاهد هستند که ملت ایران در حال پیشرفت هستند و احکام خداوند را در پیش گرفته‌اند و به جای طاغوت و استکبار، ولایت حق را پذیرفته‌اند و زیر بار ظلم و استکبار و زورگویی قدرت‌ها نمی‌روند و عزت را در نزد خداوند می‌بینند بنابراین می‌خواهند مانند زمان طاغوت بنده و برده زورگویان و استکبار باشیم.

وی با اشاره به هفته فناوری و پژوهش عنوان کرد: ملت ایران با تکیه بر درون و با پشتکار و تکیه بر توانایی و علم و استعداد خود می‌توانند در همه زمینه‌ها به خصوص علم و فناوری پیشتاز باشند و مسیر عزت و استقلال را بپیمانند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد پیمودن مسیر عزت و پیشرفت کشور را در نتیجه استکبارستیزی خواند و افزود: دشمن ملت ایران را مصرف کننده می‌خواهد، اما ملت ایران نباید خود را در تفکراتی که دشمن علیه آن‌ها دارد محبوس نگه دارند باید با قدرت در مسیر رشد و کمال قدم بردارند.

وی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه‌های ما صرفا نباید محلی برای خواندن، نوشتن و حفظ کردن دروس باشد بلکه باید به محلی برای تفکر و اندیشیدن و تولید فناوری تبدیل شود، تا در هیچ زمینه‌ای محتاج دشمن نباشیم و همانگونه که در عرصه پزشکی و نظامی و ... پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم و دشمن را به تعجب واداشتیم در دیگر عرصه‌ها نیز به بالاترین جایگاه دست پیدا کنیم.

آیت‌الله ناصری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمنان با تحریم‌های فراوان علیه ما، که خودشان اذعان داشتند که هر کشوری در مقابل آن ساقط می‌شد قصد داشتند ایران را به ایران ضعیف تبدیل کنند، اما ملت ایران با توکل بر خدا و پیروی از امام و رهبر خود در مقابل دشمن ایستادند و در مسیری که شهدا جان خود را نثار کردند قدم برداشتند و اجازه ندارند پرچم امام حسین (ع)، مقاومت و خداجویی به زمین بیفتد.

وی با اشاره به وقایع و حوادث اخیر در کشور گفت: امریکا و ایادی آن‌ها دشمنی همه جانبه علیه ملت ایران انجام دادند و با هجمه تبلیغاتی و هزاران دروغ به دنبال تجزیه ایران و ترویج فساد و بی بند و باری در کشور ما بودند و برخی خواص نیز در این وقایع فریب خوردند با این حال ملت ما فریب نخوردند بلکه گوش به فرمان رهبری بودند و بصیرت داشتند..

وی تاکید کرد: دولت باید در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی و اقداماتی که علیه ملت ایران صورت می‌گیرد صف آرایی کند، همه باید دشمن را بشناسیم و حقه‌بازی و دغل بازی دشمن را از مذاکرات و زیر پا گذاشتن تعهداتشان بشناسیم البته باید مسئولان تمام تلاش خود را برای بهبود امور زندگی مردم به کار گیرند، تصمیمات خود را زود عملی کنند و کاغذبازی را دور بیندازند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت ملت ایران در گرو استکبارستیزی است/ دولت در مقابل هجمه‌های دشمن صف‌آرایی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..