تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده شهیدان زین الدین

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با همراهی جمعی از سرداران سپاه و همرزمان شهید مهدی زین الدین با خانواده شهیدان مجید و مهدی زین الدین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دیدار سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم با خانواده شهیدان زین الدین امروز با همراهی سردار نریمانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همچنین فرمانده سپاه خمین استان اراک، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اراک و جمعی از همرزمان شهید زین الدین انجام شد.

در این دیدار رزمندگان خاطراتی از رشادت ها و دلاور مردی‌های سردار شهید مهدی زين الدین در جبهه های حق علیه باطل بیان کرده و سپس مادر شهیدان مجید ومهدی زین الدین به بیام روش و منش این شهید عزیز دوران دفاع مقدس پرداخت.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده شهیدان زین الدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..