تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس های رفع اشکال برای دانش آموزان نیازمند در افتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه جلسه هماهنگی مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر با حضور متربیان پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزر شد.

همچنین کلاس رفع اشکال دانش آموزان توسط مسئول علمی پایگاه در منزل دانش آموزان ضیف در دروس به همت کارگروه علمی و پژوهشی برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بیان داشت: این اقدام خیرخواهانه که در قالب کمک های مومنانه به همت جهادگران بسیجی به انجام رسیده است برنامه ای بسیار خوب و اندیشمندانه است.

او افزود: کمک‌های مومنانه، همواره در راستای سفارش حضرت علی (ع) بوده است و ما را در راه ایشان قرار می‌دهد و سبب می‌شود، تا بتوانیم کمکی هرچند کوچک به خانوارهای کم بضاعت کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: در کنار کمک های مالی و توزیع بسته های معیشتی در این دوره کمک های آموزشی به کودکان بی بضاعت به همه کارگروه علمی انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس های رفع اشکال برای دانش آموزان نیازمند در افتر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..