تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رد پدر و مادر مرحوم «رضا دهبوید» به سینه ضد انقلاب

ساری-در پی سواستفاده رسانه‌های تروریست مسلک و دروغ پرداز خارج نشین از مرگ مرحوم رضا دهبوید در ساری، پدر و مادر این مرحوم گفتند: دشمن از هر حادثه‌ای میخواهد سواستفاده می‌کند تا به کشور ما لطمه بزند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساری، دروغ و سیاه نمایی دو تکنیک رسانه‌های معاند و ضد انقلاب برای گرم نگه داشتن آتش اغتشاشی است که در هفته‌های اخیر، به خاکستر تبدیل شد. اغتشاشی که مردم از همان شروع آن، صف خود را با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا کرده بوند.

رسانه‌های معاند و ضد ایرانی که این روز‌ها و در هر ساعت کارشان شده دروغگویی و دروغ پردازی علیه نظام و انقلاب، این بار درگذشت رضا دهبوید را در برنامه دروغ سازی خود قرار دادند؛  اما پدر و مادر این محروم  دست رد به سینه ضدانقلاب زده و گفتند  اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد از ماجرای درگذشت فرزندمان سوء استفاده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رد پدر و مادر مرحوم «رضا دهبوید» به سینه ضد انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..