تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده سپاه عاشورا در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی را تسلیت گفت

ساعت: 21:45 منتشر شده در مورخ: 1401/09/17 شناسه خبر: 1916606

فرمانده سپاه عاشورا در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی از هنرمندان انقلابی و ملقب به "صدای انقلاب" را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی از هنرمندان انقلابی کشور و ملقب به “صدای انقلاب” را تسلیت گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت هنرمند انقلابی و با اخلاص و بسیجی مبارز، استاد اسفندیار قره باغی رحمت الله‌ علیه موجب تاثر و تالم فراوان گردید. رضوان خدا بر این “صدای ماندگار” که نیم قرن با آن “حنجره رسا” انعکاس ندای ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان بود. مردی که با سرودن “آمریکا ننگ به نیرنگ تو” در همان اوایل انقلاب خط بطلانی بر سازش با استکبار کشید و چهره واقعی نظام سلطه را تصویرسازی کرد.

با تمام وجود و با اخلاص تمام، هنر خود را در خدمت انقلاب و مردم به کار گرفت و در این مسیر هیچگاه نادم و پشیمان نشد. “دشمن شناسی” و “خستگی ناپذیری” دو شاخصه مهم این هنرمند بزرگ بود. در برابر ملامت رسانه های بیگانه که در طول تاریخ انقلاب، به این مرد سترگ هجمه آوردند تا به خیال خود، شاید از مسیر انقلاب بازگردد، هرگز عقب نشینی نکرد و بقول خودش که انقلاب امام را “انقلاب انسان ساز” میدانست، در این راه از آرمان والایش کوتاه نیامد و در پاسخ به آنان اثر ماندگار “تیر نمرود” را خلق کرد و بر سینه آمریکا این شیطان بزرگ روانه کرد.

این فرزند ایران و تبریز قهرمان پرور، برای آنکه نشان دهد از سروده “مرگ بر آمریکا” هیچگاه پشیمان نیست، با ساختن اثر به یادماندنیِ “سازش نمیپذیریم” کارنامه درخشان استکبار ستیزیِ خود را به اوج رساند و نشان داد که همچنان بر عهدی که با امام و شهیدان دارد، پایبند است. یقین داریم که آثار ماندگار این مرد بزرگ، یادگار ارزنده‌ او در اینجا و ذخیره گرانبهای او برای نشأه‌ اخروی است ان‌شاءالله. خداوند او را با شهیدان محشور فرماید که همواره محافل یاد آنان را با صدای ماندگار خود رونق ‌می‌بخشید.

درگذشت این استاد ذوفنون را به جامعه هنری و مردم عزیز استان تسلیت می‌گویم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده

فرمانده سپاه عاشورا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده سپاه عاشورا در پیامی درگذشت اسفندیار قره‌باغی را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..