تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات فرشتگان زمینی از دوران کرونا/ ایثار برای درمان بیمار مقدم بر خانواده بود

ساعت: 13:15 منتشر شده در مورخ: 1401/09/13 شناسه خبر: 1915577

پرستاران بر اینکه در دوران کرونا، ایثار برای درمان بیمار مقدم بر خانواده بود؛ تاکید می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مروی پرستار نمونه گلستانی در گفت و گو با گلستان ما، اظهار کرد: 20 سال به عنوان پرستار به بیماران استان خدمت رسانی کردم که سخت ترین آن در شرایط کرونایی بود.

وی با بیان اینکه در کرونا جانفشانی پرستاران را ملاحظه کردیم، افزود: در کرونا پرستاران با ایثار از خود و خانواده گذشت می کردند تا به بیماران خدمات رسانی کنند.

مروی یادآورشد: در شرایط کرونایی همراهان بیمار گاهی جرئت نمی‌کردند در کنار بیماران باشند اما پرستاران انسان دوستانه در کنار بیماران بودند.

مرضیه کارآمد نیز، اظهار کرد: پرستاران مانند فرشته بر بالین بیمار حاضر می شوند تا تمام عشق و محبت خود را منتقل کنند.

پرستار نمونه گلستان ابراز کرد: بنده ۲۹سال در این حرفه در حال خدمت رسانی هستم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما بدترین آن کرونا بود چرا که نمی دانستیم باید با چی بجنگیم بسیاری افراد در کنار ما بودند و پر پر می شدند.

وی افزود: مسولان می دانند ما چه می خواهیم برای ما سخت است که آن ها را بر زبان بیاریم که حقوق ما پایین است و مطالبات دیر پرداخت می شود اما دوست داریم ما را گوشه ذهن خود بگذارند و از همه خواهش می کنم همه پرستاران را ویژه از ببینند.

پرستار نمونه گلستانی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: همه ما با عشق در دوران کرونا کار کردیم از مسولان می خواهیم مطالبات و حقوق خود را نگرفتیم را پیگیری کنند و حتی  فوق العاده نیز به جایی نرسیده است ضمن اینکه تعرفه گذاری که قرار است اجرایی شود آنگونه که باید اجرا نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات فرشتگان زمینی از دوران کرونا/ ایثار برای درمان بیمار مقدم بر خانواده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..