تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله دوباره یک پرسپولیسی به کی‌روش

وی افزود: آمریکا برای ثانیه به ثانیه این بازی برنامه داشت و به هدف خود نیز رسید. مدافعین کناری این تیم دونده ظاهر شدند و مدام برای مهاجمین این تیم موقعیت سازی می کردند. هافبک‌های این تیم نیز به خوبی میانه میدان را در اختیار گرفته بودند و اجازه کار به بازیکنان ما را نمی دادند و مشخص بود به خوبی روی بازیکنان ما شناخت دارند و آن‌‍ها را آنالیز کرده اند.

بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ اظهار داشت: یکی به من بگوید مارکارآقاجانیان به چه روزمه‌ای روی نیمکت تیم ملی حضور دارد؟ گفتند ایشان را بخاطر دیدار با آمریکا آوردند و آنها را آنالیز کرده است. پس خروجی این شناخت و آنالیز کجاست؟ حضور ایشان چه خروجی برای تیم ملی داشت؟

وی افزود: در هر جایی دنیا هر مربی که نتیجه نمی‌گیرد اگر خودش بفهمد استعفا می‌دهد وگرنه او را برکنار می‌کنند. حالا کی‌روش چه کار کرده که باید در تیم ملی به کار خود ادامه دهد، حضور او خیانت به فوتبال ایران است. او تیم با دعوت از بازیکنان مسن تیم را تبدیل به پیرترین تیم جام جهانی کرد. از طرفی بازیکنی مثل نورافکن که جوان است و نقش مهمی در صعود ما داشت چرا به تیم ملی دعوت نشد؟ چرا از مهره‌های کلیدی مثل شجاع خلیل زاده و وحید امیری استفاده نشد؟ نیمکت تیم ملی باید به یک مربی متفکر و بزرگ برسد نه یک فرد لجباز.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله دوباره یک پرسپولیسی به کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..