تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل رمزنگاری سرتاسری را به چت‌های گروهی Google Messages اضافه می‌کند

براساس گزارش ورج، گوگل قصد دارد در هفته‌های آینده سیستم رمزنگاری سرتاسری را به چت‌های گروهی‌ مبتنی‌بر پروتکل RCS در اپلیکیشن گوگل مسیج (Google Messages) اضافه کند. این قابلیت ابتدا به‌صورت آزمایشی دردسترس قرار خواهد گرفت. اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل در حال حاضر در چت‌های دو نفره از سیستم رمزنگاری سرتاسری پشتیبانی می‌کند.

رمزنگاری سرتاسری چت گروهی گوگل مسیج

گوگل همچنین گفته است که به‌زودی کاربران می‌توانند با تمامی ایموجی‌ها به پیام‌های RCS واکنش نشان دهند. ماه گذشته‌ی میلادی آزمایش این قابلیت به‌صورت محدود شروع شده بود. در حال حاضر ایموجی‌هایی که برای واکنش به پیام‌های RCS دردسترس‌اند تنوع محدودی دارند.

استفاده از ایموجی برای ری اکشن به پیام گوگل مسیج

گوگل در ماه‌های اخیر تلاش زیادی کرده است تا RCS را جایگزین SMS کند، اما فعلاً به موفقیت زیادی دست پیدا نکرده است. با این‌که RCS قابلیت‌های جذاب متنوعی ارائه می‌دهد، بسیاری از ما امکان استفاده از آن را نداریم. اپل تاکنون استاندارد RCS را به آی‌مسیج آیفون اضافه نکرده است. تیم کوک در مقطعی گفت که کاربران آیفون خواستار چنین موضوعی نیستند.

مقاله‌ی مرتبط:

گوگل بارها به روش‌های مختلف اپل را ترغیب کرده است تا RCS به آی‌مسیج اضافه شود. اهالی مانتین‌ویو بار دیگر به اپل طعنه زده‌اند. گوگل در بیانیه‌اش می‌گوید تمامی اپراتورها و تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند به غیر از اپل، RCS را به‌عنوان استانداردی جدید پذیرفته‌اند. گوگل می‌گوید استفاده‌ی اپل از SMS «بدین معنی است که پیام‌رسانیِ آن‌ها در دهه‌ی ۹۰ میلادی گیر کرده.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل رمزنگاری سرتاسری را به چت‌های گروهی Google Messages اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..