تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(عکس) جزئیات جدید از وضعیت ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

علی تقی‌پور توضیح داده است که در بیمارستان آزمایش‌هایی از ابوالفضل پورعرب گرفته شده تا شرایط برای جراحی روی پای او بررسی شود. طبق گفته علی تقی پور با تثبیت وضعیت ابوالفضل پورعرب، عمل جراحی در روز‌های آینده انجام می‌شود.

فرادید| رسانه‌های داخلی به تازگی اعلام کرده‌اند که ابوالفضل پورعرب بیش از دو هفته است که در بیمارستان بستری شده و ادامه درمانش در بیمارستان را تایید کرده است. او هفته قبل هم گفته بود که یکی از پاهایش دچار مشکل شده و به همین دلیل به بیمارستان مراجعه کرده تا تحت درمان قرار گیرد.

به گزارش فرادید، علی تقی‌پور، تهیه‌کننده مستندی که پورعرب در حال ساخت آن بوده است، روز گذشته در گفتگو با ایسنا شایعه‌های پیرامون این بازیگر باسابقه را تکذیب کرده است. او گفته که حال عمومی آقای پورعرب خوب است و فعلا در بیمارستان بستری هستند.

او همچنین توضیح داده است که در بیمارستان آزمایش‌هایی از ابوالفضل پورعرب گرفته شده تا شرایط برای جراحی روی پای او بررسی شود. طبق گفته علی تقی پور با تثبیت وضعیت ابوالفضل پورعرب، عمل جراحی در روز‌های آینده انجام می‌شود.

در این میان یکی از مسئولان وزارت ارشاد اواخر هفته گذشته به عیادت پورعرب رفت و تصویری از این دیدار منتشر کرد. این تصویر نشان می‌دهد که اخبار ادعایی در مورد حال بد ابوالفضل پورعرب صحت ندارد.

(عکس) جزئیات جدید از وضعیت ابوالفضل پورعرب در بیمارستان

طبق اعلام رسانه ها، پورعرب در طول ماه‌های گذشته مشغول تهیه مستندی به نام سگ بوده است که دچار حادثه می‌شود. در ادامه یک پای او عفونت می‌کند و مجبور به بستری در بیمارستان می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(عکس) جزئیات جدید از وضعیت ابوالفضل پورعرب در بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..