تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی

آغاز به کار کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، امروز 12 آذرماه، در آیین افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس کاروان هنری «روایت حبیب» که در مصلی بجنورد با حضور مسئولان استانی برگزار و توسط مادر شهید حمیدی‌زاده شهید مدافع حرم افتتاح شد، با اشاره به اینکه نیاز است تا جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه با تأمل، آثار ارائه شده در کاروان هنری روایت حبیب را مشاهده کنند، اظهار کرد: در این کاروان هنری تمام فعالیت‌های سردار دل‌ها از جمله ارتباط سردار شهید با جوانان، خانواده شهداء، حرمت‌گذاری به مادر و... به نمایش گذاشته شده است. 

وی با بیان اینکه حبیب بن مظاهر یک از یاران با وفای امام حسین(ع) بوده است، افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از یاران با وفای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بود و ایشان بسیار سردار دل‌ها را دوست داشتند همانگونه که امام حسین(ع)، حبیب بن مظاهر را دوست داشتند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید براینکه کارگاه‌های آموزشی در حاشیه این برنامه نیز اهمیت بسیاری دارد، ادامه داد: اثر هنری ماندگار است و مربوط به یک عصر خاص نیست که همین موضوع باعث اثرگذاری بیشتر آثار هنری بر روی نسل جوان می‌شود. 

امام جمعه بجنورد در پایان تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود و شهادت نیز داروی آرام‌بخش ایشان شد.   

محمدباقر باقرپور، فرماندار بجنورد، در ادامه این آیین با اشاره به اینکه خلأ برنامه‌های هنری مانند کاروان هنری «روایت حبیب» وجود دارد، ادامه داد: با این آثار هنری باید خدمات ارزشمند شهداء و سردارهای بزرگی که برای انقلاب جان خود را تقدیم کردند برای جوانان تبیین شود. 

محمد باقر باقرپور، فرماندار بجنورد

وی با بیان اینکه کاروان هنری روایت حبیب باید به سمت نوجوانان و جوانان حرکت کند، اضافه کرد: حرکت به این کاروان به سمت مناطق محروم، حاشیه شهر و نوجوانان یکی از ویژگی‌های بارز آن است و باید چنین برنامه‌هایی تداوم داشته باشد. 

فرماندار بجنورد با تأکید براینکه سردار دل‌ها انقلابی دیگر را برای شناخت اسلام در جامعه ایجاد کرد، افزود: ارزش آثار هنری به این است که در اندک زمان اثر ماندگاری را ایجاد می‌کند که در جامعه کنونی به این آثار هنری بیش از پیش نیاز داریم. 

حسن ناهیدی، معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حلقه اتصال محور مقاومت در منطقه بود، افزود: بیش از گذشته به مکتب حاج قاسم نیاز داریم و برای نسل جوان این مکتب باید به خوبی تبیین شود. 

حسن ناهیدی، معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

وی با بیان اینکه شهداء مانند شمع همیشه روشن هستند، ادامه داد: سردار دل‌ها همیشه تحلیل خوبی از آینده در منطقه داشتند و اقدامات این شهید بزرگوار موجب نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه شد. 

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مخاطب در آثار هنری بیشتر از سایر برنامه‌ها تأمل می‌کند، اظهار کرد: پیام‌هایی که از طریق آثار هنری به مخاطب منتقل می‌شود، قانع کننده‌تر و ماندگارتر است. 

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه کارگاه آموزشی طراحی چهره با هدایت استاد عباس گنجی، طراح و نقاش برجسته کشوری به مدت دو روز از ساعت 9 تا 17 برگزار می‌شود که در پایان کارگاه یک اثر توسط حوزه هنری خریداری شده و از آثار برگزیده نیز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..