تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش امباپه برای حضور لوا در پاریس/ تیری که به سنگ خورد

به گزارش رکنا،  کیلیان امباپه تلاش کرد تا رابرت لواندوفسکی را متقاعد کند که بارسا را ​​در تابستان امسال رد کرده و با PSG امضا کند،  همانطور که "Le Parisien" توضیح می‌دهد، ستاره فرانسوی در جریان جشنواره فیلم کن به طور مخفیانه با لواندوفسکی ملاقات کرد و از او خواست با پیوستن به پروژه پاریس موافقت کند اما مهاجم لهستانی امیدواری خود را برای بازی برای بارسا تایید کرد.

یک حاشیه بین دو بازیکن وجود داشت که در آن امباپه به او گفت که تصمیم گرفته در PSG ادامه دهد چون قرار است یک پروژه ورزشی بزرگ ساخته شود و از او خواست تا پیشنهاد پاریسی‌ها را مطالعه کند چرا که او را یک فوتبالیست حیاتی می‌دانست تا بتوانند با هم برنده  لیگ قهرمانان شوند.

علاقه پاری سن‌ژرمن از هفته‌ها قبل مشخص بود، زمانی که لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید باشگاه، به مدیران پاری سن ژرمن روشن کرد که مکمل کامل در خط حمله برای امباپه، لواندوفسکی است. مالکان پاری سن‌ژرمن با پینی زهاوی، ایجنت لهستانی برای انتقال او صحبت و به صراحت اعلام کردند که حاضرند 50 میلیون یورو برای او بپردازند. آنها حتی حاضر بودند منتظر بمانند تا بارسا از پیشنهاد منصرف شود زیرا متقاعد شده بودند که باشگاه بلوگرانا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با این عملیات روبه‌رو شود.

به گزارش 'Le Parisien'، لواندوفسکی از او به دلیل علاقه و احترامی که نشان داد تشکر کرد، اما به او گفت که تصمیم او این است که برای بارسا بازی کند، زیرا او در مورد پروژه بلوگرانا هیجان‌زده است و می‌خواهد در بارسلونا زندگی کند. از آنجا PSG از پیشنهاد منصرف شد و به دنبال سایر اهداف بازار رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش امباپه برای حضور لوا در پاریس/ تیری که به سنگ خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..