تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۵درصد جمعیت روستایی گلستان، جزء ۵ دهک کم‌برخوردار هستند

ساعت: 13:49 منتشر شده در مورخ: 1401/09/12 شناسه خبر: 1915339

زنگانه سرانه تولید در استان گلستان را بغرنج عنوان کرد و گفت: گلستان جزء ۴ استان فقیر کشور در سرانه تولید به شمار می‌رود بر اساس چشم‌انداز ترسیم شده در سال ۱۴۰۴ باید سرانه تولید به میانگین کشوری برسد، این کار سخت اما دست‌یافتنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه امروز در همایش تجلیل از پرستاران گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: خدمات جامعه پرستاری به مردم در خور تحسین است، فرشتگانی که در دوران اوج کرونا با ایثارگری‌های خود برای سلامت مردم از جان مایه گذاشتند و خدمات آن‌ها همواره ماندگار است. 

وی سرانه تولید در این استان را بغرنج دانست و گفت: گلستان جزو ۴ استان فقیر کشور در سرانه تولید به شمار می‌رود بر اساس چشم‌انداز ترسیم شده در سال ۱۴۰۴ باید سرانه تولید به میانگین کشوری برسد، این کار سخت اما دست‌یافتنی است. 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه فقر زیر برگ‌های سبز استان پنهان شده است، افزود: سرانه تولید در استان گلستان نصف میانگین کشوری است و ۷۵ درصد جمعیت روستایی گلستان جزو ۵ دهک کم‌برخوردار هستند. 

زنگانه با اشاره به عهد با مردم برای دستیابی به پیشرفت گلستان تصریح کرد: با عناصر خدوم و خدمتگزار در بخش‌های خصوصی و دولتی و نهادهای غیردولتی، اتاق بازرگانی، تعاون و فعالان حوزه صنعت و تجارت چشم اندازی ترسیم کردیم که سرانه تولید استان گلستان در افق ۱۴۰۴ به میانگین کشوری برسد. 

وی دستیابی به چشم‌انداز ترسیم شده در سرانه تولید را سخت اما دست یافتنی دانست و گفت: ویژگی چشم‌انداز در سختی آن است در هر جلسه و هر جمعی دائما یادآوری میکنم که برای رسیدن به این چشم‌انداز نیازمند تدوین برنامه هستیم بی‌برنامگی قطعا روزمرگی به دنبال دارد. 

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای توسعه استان ۳۱ بخش احصاء شده است توجه به سلامت را یکی از مهمترین بخش‌های این پازل برشمرد و گفت: وقتی بیماری منحسو کرونا تبدیل به پاندمی شد همه دنیا فهمیدند که سلامت چه نعمت بزرگی است در طی یک سال گذشته شاهد خدمات ارزشمند در بخش سلامت هستیم و هر چه جلوتر حرکت می‌کنیم سرعت رفع مشکلات بیشتر می‌شود و ما امیدوارتر به تحقق چشم‌انداز هستیم. 

زنگانه با اشاره به سفر رئیس جمهور به و ایجاد یک موقعیت طلایی در گلستان بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش اعتبارات سفر رئیس جمهور است که به بخش‌های مختلف عمرانی، ارزی و زیرساخت‌های تولید، برق و تحقق پروژه‌های صنعتی گلستان تعلق گرفت. 

وی گفت: بیش از ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال آفرین، ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی، و اعتبارات ارزی برای شروع فاز دوم پتروشیمی که بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی اختصاص می‌یابد. 

استاندار گلستان جذب سرمایه گذار به ویژه در بخش سلامت را اولویتی مهم خواند و اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به گلستان به منظور اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت قرار داده شده است. 

زنگانه بیان کرد: باید روش‌های تامین مالی را به شکلی طراحی کنیم که از طریق مولدسازی و جذب سرمایه گذار زمینه پیشرفت پروژه‌ها تامین شود. 

به گفته وی؛ مجمع نمایندگان استان گلستان نسبت به حل مشکل پرستاران طرحی تلاش می‌کند و تا حل مسئله بر آن تاکید دارد. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۵درصد جمعیت روستایی گلستان، جزء ۵ دهک کم‌برخوردار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..