تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴میلیاردریال وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین خوئینی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: از زمان آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه توسط هلال احمر در استان قزوین تاکنون، ۲۴میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۶۰نفر از بیماران نیازمند پرداخت شده است.

او با تأکید بر رسالت و ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، افزود: ارائه تسهیلات وام قرض‌الحسنه در راستای رسالت و ماموریت‌های سازمان داوطلبان مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران در خصوص ارائه خدمات اجتماعی به آسیب‌دیدگان از حوادث و سوانح و همچنین نیازمندان جامعه، با هدف حمایت و مدافعه‌گری از آسیب‌دیدگان و بیماران نیازمند، بوده است.

خوئینی گفت: افراد واجد شرایط دریافت وام قرض‌الحسنه، نیازمندان به تامین دارو و درمان، بیماران خاص، صعب العلاج و نیازمندان خرید تجهیزات پزشکی و توانبخشی براساس شیوه‌نامه جمعیت هلال‌احمر هستند.

این مسئول یادآور شد: سقف تسهیلات وام قرض‌الحسنه به ازای هر نفر حداکثر ۵۰۰میلیون ریال معادل ۵۰میلیون تومان با نرخ کارمزد ۴درصد در سال و با باز پرداخت سه‌ساله است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با بیان اینکه تاکنون ۶۰مددجو واجد شرایط، این تسهیلات را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کردند، اظهارکرد: در این مدت تلاش کردیم این تسهیلات را با حداقل فرآیندهای اداری برای کسانی که نیازمند استفاده از این وام هستند ارائه کنیم که امیدوارم بتوانیم در ادامه به بیماران نیازمند و محروم بیشتری کمک کنیم و در تسکین آلام آن‌ها مرهمی در رفع نیازهایشان باشیم.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴میلیاردریال وام قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..