تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای توهم نوری جالب؛ آیا می‌توانید زنبور پنهان را در ۱۲ ثانیه پیدا کنید؟

معمای توهم نوری جالب؛ در این توهم نوری شما باید یک زنبور را در گلزاری انبوه ظرف ۱۲ ثانیه پیدا کنید.

فرادید| در این تصویر یک اردک پنهان شده است اگر بتوانید زنبور را در ۱۲ ثانیه تشخیص دهید شمایک نابغه خواهید بود. با انجام این چالش توهم نوری، مهارت‌های بینایی و تمرکز خود را آزمایش کنید!

به گزارش فرادید؛ توهمات نوری یا توهمات بصری، تصاویری هستند که ذهن شما را فریب می‌دهند. محبوبیت توهمات نوری در دهه‌های گذشته به شدت افزایش یافته است.

این توهمات در زمینه روانکاوی مفید هستند. جدای از این، توهمات نوری به تعیین اختلالات روانی مختلف مانند اسکیزوفرنی کمک می‌کنند. توهمات نوری مهارت‌های مشاهده و همچنین تمرکز شما را افزایش می‌دهند.

در این توهم نوری شما باید یک زنبور را در گلزار انبوه ظرف ۱۲ ثانیه پیدا کنید. این کار کمی سخت به نظر می‌رسد. نگران نباشید. یک بار دیگر به تصویر با دقت نگاه کنید:

معمای توهم نوری

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، گلزاری را نشان می‌دهد که در آن می‌توانید فضایی پر از گل در اطراف ببینید. یک زنبور باهوش در میان گل‌ها پنهان شده است و شما باید زنبور را در ۱۲ ثانیه پیدا کنید.

چشمانتان را تیز و تمرکز کنید. فقط ۱۲ ثانیه فرصت دارید تا ثابت کنید شما یک نابغه هستید.

.

.

.

زنبور در جایی از تصویر پنهان شده است. درست و بادقت بگردید. عجله کنید، زمان به سرعت رو به اتمام است.

.

.

.

زنبور را دیدید؟. با تمرین منظم، قطعاً می‌توانید خیلی بهتر عمل کنید.

.

.

.

زمان تمام شد.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمام توهم نوری

پاسخ معما




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای توهم نوری جالب؛ آیا می‌توانید زنبور پنهان را در ۱۲ ثانیه پیدا کنید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..