تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مقام سپاه از شلیک نکردن به یک رهبر تروریستی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: یکی از سران تروریست‌ها چون کنار خانواده اش بود، او را هدف قرار ندادیم.

وی افزود: مرزها تحت نظارت نیروهای مسلح ما هستند، اما متاسفانه در مرزهای عراق تحرکاتی وجود دارد که باعث بی ثباتی می‌شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم اما این کار را نکردیم، چون در کنار همسر و خانواده‌اش بود. 

سردار اوصانلو اضافه کرد: توانستیم یکی دیگر از سرکردگان گروه‌های تروریستی را مجروح کنیم که درحال حاضر به بیمارستانی در اربیل منتقل شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مقام سپاه از شلیک نکردن به یک رهبر تروریستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..