تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(عکس) رونمایی از بمب افکن عجیب نیروی هوایی آمریکا

نیروی هوایی آمریکا اعلان کرده که هواپیمای بمب افکن راهبردی"بی - ۲۱ رایدر"از سال آینده به ناوگان جنگی این کشور خواهد پیوست که دارای فناوری پیشرفته نامرئی از دید رادار و توانایی حمل جنگ افزار‌های هسته‌ای و متعارف و حتی پرواز بدون خدمه است.

به گزارش خبرگزاری فرانس پرس؛ نیروی هوایی آمریکا قصد دارد دست کم ۱۰۰فروند ازاین هواپیما را با بهای نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار برای هر فروند، سفارش دهد که پیش بینی می‌شود نخستین آن در ۲۰۲۳ تکمیل و تحویل داده شود.

(عکس) رونمایی از بمب افکن راهبردی جدید نیروی هوایی آمریکا

این هواپیما که تازه‌ترین بمب افکنی است که در چند ده سال گذشته وارد ارتش آمریکا می‌شود به تدریج جایگزین بمب افکن‌های ب- ۱ و ب - ۲ خواهد شد که در دوره جنگ سرد به پرواز درآمده اند.

نوثروپ گرومن شرکت سازنده این هواپیما اعلان کرده که اکنون ۶ فروند از این بمب افکن‌ها در مراحل مختلف ساخت و آزمایش در تاسیسات پالمادیل در کالیفرنیا قرار دارد.

نام این بمب افکن به یاد حمله سال ۱۹۴۲ یک فروند بمب افکن ارتش آمریکا به توکیو، تعیین شده که نخستین حمله هوایی این کشور به خاک اصلی ژاپن، در پی حمله ناگهانی نیرو‌های آن به بندر پرل هاربر در سال پیش از ان، بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(عکس) رونمایی از بمب افکن عجیب نیروی هوایی آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..