تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید گشت‌های نظارتی راهداری و ترابری در گلستان/ خدمات‌دهی مختل نمی‌شود

ساعت: 10:17 منتشر شده در مورخ: 1401/09/12 شناسه خبر: 1915218

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد؛

مصدقی از ضرورت و تشدید گشت‌های نظارتی و ترابری در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عادل مصدقی در دومین جلسه شورای اداری اداره کل اظهار کرد: رسیدگی به نیازهای مردم اولویت کاری خدمات دهی آنها باش، برای دستیابی به این هدف باید پای کار بود و نیازهای مردمی رصد شوند.

وی، لازمه افزایش انگیزه های کاری کارکنان را پرداختن به مسایل رفاهی آنان دانست و افزود: کارکنان به دلیل گستردگی و حجم کارها در استفاده از امکانات موجود یکصدا بود.

مصدقی با اشاره به تاثیر نا آرامی های موجود در این بخش بویژه حمل و نقل کالا افزود: آموزش و نظارت گشت های راهداری و ترابری برای مراقبت از این بخش بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: با توجه به ورود سامانه های بارشی به استان از امشب ضرورت حضور عوامل و گشت های راهداری همراه با تجهیزات امدادی و زمستانی بیشتر از مواقع عادی است.

مصدقی، توجه به بازدیدهای شبانه را از وظایف اصلی ستاد و شهرستان ها بیان کرد و گفت: نتایج بدست آمده از این بازدیدها در کمیته پایش اداره کل براساس شاخص های تعریف شده رصد و پیگیری شود.

وی، پاسخگویی بموقع به مکاتبات اداری، تهیه بانک اطلاعاتی ماشین آلات و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، توجه به پیام رسان بله و رسیدگی هفتگی به پروژه های عمرانی در دست اجرا را از موارد دیگر بیان کرد.

در آغاز این جلسه از زحمات چندین ساله مظاهر محمدخانی رئیس اداره نگهداری راهها تقدیر و حکم انتصاب محمد مهدی محمدی به این سمت اهدا شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان شامل 4 معاونت فنی و راههای روستایی، مدیریت و توسعه منابع، راهداری، حمل و نقل و 11 اداره شهرستانی است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید گشت‌های نظارتی راهداری و ترابری در گلستان/ خدمات‌دهی مختل نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..