تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | بدشانس مثل سردار؛ آمار ضعیف آزمون در جام 22

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بدون شک سردار آزمون یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی بود. مهاجم تیم ملی ایران مدتی قبل از شروع مسابقات آسیب دید و در آستانه مسابقات آماده بازگشت به میادین شد. مصدومیت سردار روی عملکرد او هم تاثیر منفی گذاشت و نتوانست به طور کامل توانایی‌های خود را نشان دهد.

مهاجم تیم ملی در جام جهانی دو موقعیت مسلم گلزنی به دست آورد که هر دو را به تیر دروازه زد و نتوانست تبدیل به گل کند. اتفاقی که باعث شد آزمون در بین بازیکنانی قرار بگیرد که بیشترین فرصت مسلم گلزنی را در مرحله گروهی جام جهانی از دست داده‌اند.

عکس | بدشانس مثل سردار؛ آمار ضعیف آزمون در جام 22

روملو لوکاکو و کیلیان امباپه با از دست دادن ۴ فرصت در صدر این جدول قرار دارند و لواندوفسکی با ۳ فرصت در رده بعدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | بدشانس مثل سردار؛ آمار ضعیف آزمون در جام 22»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..