تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند دادستان کل کشور از مولوی عبدالحمید / «اون آقایی» که در سیستان و بلوچستان نشسته ...

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، شامگاه ۱۰ آذر، در نشست «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، خطاب به طلاب و مبلغان گفت: از هر طرحی که بتواند به دستگاه قضا و به دستگاه اجرایی کمک کند که با تدبیر و روشی خردمندانه بتوانیم ناهنجاری حجاب و مسائل اخلاقی دیگر را مدیریت کنیم، استقبال می‌کنیم. من خدا را شاهد می‌گیرم که بنده به عنوان یک طلبه، هرگز از این قضیه کوتاه نمی‌آیم اما به لحاظ مجموع شرایط باید تدبیر اندیشیده شود و دیروز با رئیس مجلس شورای اسلامی صحبت کردیم و اعلام آمادگی کردند که اگر نقص قانون هست، برطرف شود؛ و به شدت پیگیرش هستیم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اون آقایی که در سیستان و بلوچستان نشسته و خودشان برای زن هیچ حرمتی قائل نیست، امروز سنگ حمایت از زن را به سینه می‌زند.

وی افزود: بنده به عنوان دادستان کل به کمک شما نیاز دارم و با روشی مدبرانه راهنمایی کنید؛ اگر ما بخواهیم چهار زن ولنگار را به صرف دستگیر کردن و به زندان انداختن فکر کنیم، آیا به نتیجه می‌رسد، خیر، به نتیجه نخواهد رسید اما نباید هم رها کرد؛ ما در حال استفاده از پیشنهادات هستیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند دادستان کل کشور از مولوی عبدالحمید / «اون آقایی» که در سیستان و بلوچستان نشسته ...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..