تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علم‌الهدی به باخت ایران مقابل آمریکا / به فرض، توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده

علم‌الهدی با بیان اینکه قضاوت ما براساس ایمان و قدرت فرزندانمان در میادین ورزشی است، تاکید کرد: ورزشکاران دلاور ما هم اگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند، ما هم به آنان افتخار می‌کنیم. حالا به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده است. این آمریکا همان آمریکایی است که نوچه‌اش، رژیم صهیونیستی، در ماه گذشته میلادی، ۹۱۶ سیلی سخت در قالب عملیات‌های مختلف را توسط گروه‌های مختلف مقاومت متحمل شده است. این‌ها به قدری ذلیل هستند که پنج روز از آخرین عملیات مقاومت می‌گذرد، اما هنوز در شناسایی عامل آن ناتوان بوده‌اند. این‌ها اینقدر ذلیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علم‌الهدی به باخت ایران مقابل آمریکا / به فرض، توپ به یک طرف رفته باشد، به این معنا نیست که فرزندان برومند ما شکست خورده‌اند و آمریکا پیروز شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..