تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت + عکس و علت مرگ

به گزارش رکنا، به نقل از ایرنا، محمود بیاتی در دوم فروردین ماه سال ۱۳۰۷ در شهر تهران به دنیا آمد.

او دو دوره هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و در سال ۱۳۴۷ تیم ایران را برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا کرد و در سال ۱۳۵۱ به همراه تیم ملی در بازی‌های المپیک مونیخ حضور یافت.

بیاتی در فروردین ماه سال ۱۳۴۷ و در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا که در تهران برگزار می‌شد به حکم مصطفی مکری رئیس تازه فدراسیون فوتبال، به مسئولیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران منصوب شد و تیم کشورمان با برتری مقابل حریفان خود برای نخستین بار صاحب عنوان قهرمانی در قاره آسیا شد. افتخاری که برای همیشه به نام زنده یاد محمود بیاتی نوشته می شود.

وی در آمریکا سکونت داشت، امروز - جمعه - درگذشت.

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت + عکس و علت مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..