تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دپوی ۶۰۰ هزار تن برنج در کارخانه‌های شالیکوبی/سیاست‌های حمایتی دولت از برنج‌کاران افزایش یابد

ساعت: 12:24 منتشر شده در مورخ: 1401/09/11 شناسه خبر: 1915095

در جلسه مشترک مجمع نمایندگان با استاندار مازندران مطرح شد؛

مشکلات برنجکاران و باغداران مازندرانی در زمینه فروش محصولات تولیدی در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مشکلات برنجکاران و باغداران مازندرانی در زمینه فروش محصولات تولیدی پنجشنبه شب در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که مدیران کل جهاد کشاورزی، صمت  و رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان نیز حضور داشتندحسینی پور استاندار مازندران با اشاره به نارضایتی باغداران و برنج کاران از وضعیت نامطلوب بازار این تولیدات بر عزم قاطع مدیریت اجرایی استان برای حمایت از کشاورزان و باغداران تاکید کرد.

استاندار مازندران با اشاره به دپوی ۶۰۰ هزار تن برنج تولیدی امسال در کارخانه های شالیکوبی گفت: با پیگیری مشترک مجمع نمایندگان و استانداری مازندران از وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد دولت در اقدامی حمایتی سازمانها و دستگاههای دولتی را مکلف به خرید برنج داخلی کند که این اقدام کمک شایانی به اقتصاد برنج کاران خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی ناوگان حمل ونقل هوایی کارگو برای صادرات محصولات  مازندران به خارج افزود: با تشکیل کارگروه‌ ویژه با حضور نمایندگان مجلس ، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری در مورد حمایت عملی از تولیدکنندگان برنج و مرکبات شتاب خواهد گرفت.

کمال علیپور رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز با اشاره به جلسه مشترک مجمع با معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مجمع نمایندگان استان با جدیت روند حمایت از تولید کنندگان محصولات استراتژیک  مانند برنج و دیگر تولیدات زراعی وباغی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به توانایی مازندران در تولید ۴۴ درصد برنج مورد نیاز کشور خواستار افزایش سیاست‌های حمایتی دولت در قبال برنج کاران شد.

گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به بحرانی بودن وضعیت برنج کاران و باغداران مرکبات بر لزوم تشکیل کارگروه پایش، بررسی و پیگیری روند حمایت از تولید کنندگان این محصولات در سطح ملی واستانی تاکید کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دپوی ۶۰۰ هزار تن برنج در کارخانه‌های شالیکوبی/سیاست‌های حمایتی دولت از برنج‌کاران افزایش یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..