تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند تصمیم خوبی است

به گزارش «تابناک»، شیوا قاسمی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص دستور رئیس دستگاه قضا برای بهره‌گیری از ارفاق ‌های قانونی ویژه آزادی زندانیان و اینکه این ارفاق ها چه تاثیری بر فضای وحدت و شادی در جامعه خواهد داشت، گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آنها را خوب کند، تصمیم خوبی است.

وی افزود: بالاخره بحرانی از سر ما گذشت و حال در این بحران تا حدودی خودمان مقصر بودیم و کم کاری کردیم و در مواردی نیز عده ای دیگر مانند بیگانگان، رسانه ها و تحریکات مقصر بودند، اما آنچه که الان مهم است این است که ما باید کاری کنیم تا آرامش به جامعه برگردد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود اتفاقاتی افتاد و کسانی جانشان را از دست دادند که این جبران ناپذیر است، چراکه شرایط طوری بود و برخی زندانی بودند، اما موضوع این است که زندانی بالاخره آزاد می شود اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر تصمیمی که حال مردم را خوب کند تصمیم خوبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..