تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده مشخص نشدن تکلیف کی‌روش

در بازگشت تیم ملی از دوحه وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌هایی که با خبرنگاران داشت، گفت ما باید از بازیکنان تیم ملی و هم چنین کارلوس کی‌روش حمایت کنیم تا تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا از هم اکنون استارت بزند.

اما طبق قانون ۹ عضو هیئت رئیسه تکلیف کارلوس کی‌روش را مشخص خواهند کرد. آن‌ها همان طور که رای به برکناری اسکوچیچ دادند، اکنون هم باید برای ماندن یا رفتن این مربی پرتغالی نظر بدهند و در نهایت رای اکثریت تکلیف این مربی را مشخص خواهد کرد.

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد، با توجه به باخت سنگین تیم ملی در برابر انگلیس و هم‌چنین پیروز نشدن تیم ملی در برابر آمریکا برخی از اعضای هیئت رئیسه مخالف ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی هستند و به نظر در نشست اعضای هیئت رئیسه به این مربی پرتغالی رای نخواهند داد. طبیعتا یکی از این مخالفین میرشاد ماجدی است که در نشست قبلی هم به احترام دیگر اعضای هیئت رئیسه رای به جذب کارلوس کی‌روش داد.

البته در اتخاذ این تصمیم رای اکثریت مهم است و اگر کی‌روش ۵ به ۴ هم رای بیاورد می‌تواند به کار خود در تیم ملی ادامه دهند.

قرار است در هفته پیش رو نشست هیئت رئیسه برای تعیین و تکلیف در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش در فدراسیون فوتبال برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده مشخص نشدن تکلیف کی‌روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..