تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای «تا پای جان» توپخانه ارتش در میان است / روایتی از ماجرای انفجار، نزدیک کوه صفه اصفهان

در روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با انتشار خبر انفجار در اصفهان، فضای شهر را دوباره به سمت تشنج و ناآرامی ببرند که بلافاصله با اعلام علت و منبع صدای انفجار تلاش‌آنها ناکام ماند.

موضوع از این‌ قرار بود که انفجارها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام "تا پای جان" در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای «تا پای جان» توپخانه ارتش در میان است / روایتی از ماجرای انفجار، نزدیک کوه صفه اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..