تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر وندی شرمن به اروپا حول محور حمایت از اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا از پنجم تا یازدهم دسامبر (14 تا 20 آذر) به شش کشور اروپایی از جمله انگلیس، ایتالیا، واتیکان، فرانسه، آلمان و جمهوری چک سفر خواهد کرد تا روابط دوجانبه‌مان را بیش از پیش تقویت کرده، حمایت متحدانه از اوکراین را تعمیق بخشیده، واکنش‌مان به حمله روسیه به اوکراین را هماهنگ کرده و درباره استراتژی‌هایمان در منطقه اقیانوس آرام-هند گفت و گو کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: شرمن در لندن با "تیم بارو" مشاور امنیت ملی، "سایمون گس" رئیس کمیته اطلاعات مشترک، "دیوید روتلی" معاون وزیر امور خارجه انگلیس در امور آمریکا و "فیلیپ بارتون" معاون دائمی وزارت امور خارجه، مشترک المنافع و دفتر توسعه انگلیس دیدار خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرمن سپس به روم سفر خواهد کرد و در آنجا با مقامات ارشد ایتالیایی از جمله "فرانچسکو تالو"، مشاور وزیر امور خارجه ایتالیا در امور دیپلماتیک و "اتتوره سکویی"، دبیرکل وزارت امور خارجه ایتالیا دیدار و درباره اولویت‌های مشترک طبق آنچه که در دیدار دوجانبه اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا مطرح شده، گفتگو خواهد کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا افزود: شرمن همچنین با کیو دونگیو، دبیرکل سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل دیدار و درباره بحران جهانی کنونی امنیت غذایی که به دنبال حمله روسیه به اوکراین شدت گرفته است، گفتگو خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرمن در پاریس با "امانوئل بون" مشاور دیپلماتیک رئیس جمهوری فرانسه، "آنه-ماری دیکوت" دبیرکل وزارت امور خارجه فرانسه، "آلیس روفو" دبیرکل وزارت امور خارجه در امور استراتژی و روابط بین‌المللی و دیگر مقامات ارشد فرانسه دیدار و درباره تلاش‌های بین‌المللی برای حمایت از اوکراین گفت‌وگو خواهد کرد.

وندی شرمن سپس به برلین می‌رود و در آنجا با "ینس پلوتنر"، مشاور امنیت ملی و "آندرس میشلس"، دبیرکل وزارت امور خارجه آلمان دیدار خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: وندی شرمن همچنین سخنرانی درباره همکاری آلمان- آمریکا در پیشبرد اهداف سیاست خارجی‌مان در منطقه اقیانوس آرام-هند ایراد و میزگردی با رهبران تجاری برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، شرمن در نهایت با سفر به پراگ به تور اروپایی خود پایان خواهد داد و در آنجا با وزیر امور خارجه جمهوری چک و دیگر مقامات ارشد این کشور دیدار خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر وندی شرمن به اروپا حول محور حمایت از اوکراین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..