تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار ایلان ماسک و تیم کوک؛ اپل هرگز به حذف توییتر از اپ استور فکر نکرده است

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، اخیراً ضمن انتقاد از اپل و مدیرعامل آن یعنی تیم کوک، ادعا کرده بود که غول فناوری این شبکه اجتماعی را به محرومیت از اپ استور تهدید کرده است. اکنون این دو مدیر عامل با یکدیگر گفتگو کرده‌اند و ظاهراً کوک به ماسک اطمینان داده که اپل هرگز قصد انجام چنین کاری را نداشته است.

مدیرعامل توییتر، شب گذشته توییت جدیدی را به اشتراک گذاشت که در آن از تیم کوک، به دلیل دعوت او به مقر اپل تشکر کرده است. در ادامه این توییت، نوشته شده:

«یک گفتگوی خوب. در میان چیزهای دیگر، ما سوءتفاهم مربوط به حذف احتمالی توییتر از اپ استور را برطرف کردیم. تیم کاملا روشن کرد که اپل هرگز به انجام این کار فکر نکرده است.»

تیم کوک انتقادهای ایلان ماسک از اپل و تیم کوک

مشخص نیست که منظور ماسک از «چیزهای دیگر» چه چیزی بوده و این دو درباره چه مسائل دیگری با یکدیگر گفتگو کرده‌اند. با این وجود، می‌توان انتظار داشت که در جریان این دیدار به کارمزد 30 درصدی اپ استور نیز اشاره شده باشد، زیرا ایلان ماسک در توییتی که اکنون حذف شده است، گفته بود به جای پرداخت این هزینه به اپل، ترجیح می‌دهد «به جنگ آن برود». حتی در گزارشی گفته شده بود که عرضه سرویس توییتر بلو به بهانه کارمزد 30 درصدی اپل یک بار دیگر به تعویق افتاده است.

همین مسئله و اشاره ماسک به کارمزد 30 درصدی اپل از خریدهای درون برنامه‌ای اپ استور، باعث شده بود تا مدیران عامل شرکت‌های دیگری از جمله اپیک گیمز و اسپاتیفای از او حمایت کنند.

ماسک همچنین از کوک به دلیل توقف بیشتر تبلیغات اپل در توییتر انتقاد کرده بود و ادعا کرد که سازنده آیفون «بیشتر» کمپین‌هایت تبلیغاتی خود در این پلتفرم را متوقف کرده است. در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای زیادی از جمله GroupM، بزرگترین آژانس تبلیغاتی دنیا تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کرده‌اند و توییتر تلاش می‌کند تا یک بار دیگر اطمینان آنها را به دست بیاورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار ایلان ماسک و تیم کوک؛ اپل هرگز به حذف توییتر از اپ استور فکر نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..