تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی خواص فندق برای ابرو

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان

فندق از جمله مغزهایی است که برای پوست و مو فواید بسیار زیادی دارد. به طور مثال خیلی از خانم‌ها از فندق برای ابروهای خود استفاده می‌کنند. ضمن این که در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز از فندق استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر خواص این مغز می‌پردازیم.

خواص فندق برای ابرو های کم پشت

اگر ابروهای شما کم‌پشت هستند، این روش‌ها را امتحان کنید. روغن فندق نوعی روغن است که بر ابروهای کم‌پشت اثر مثبت زیادی دارد. برای این که بتوانید از خواص آن بهره ببرید مقداری از روغن مذکور را به کمک تکه‌ای پنبه روی ابروهای خود ماساژ دهید و پس از مدتی با آب گرم بشویید.

البته روغن نارگیل نیز در رشد ابرو، مژه و مو موثر است و می‌تواند در کنار روغن فندق آثار بلند مدتی را به دنبال بیاورد. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از روغن از یک اپلیکاتور مناسب و تمیز استفاده کنید.

ضمن این که روغن را به قسمت‌هایی بزنید که باید پرپشت‌تر شود. برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب بهتر است که این کار را هر شب انجام دهید. صبح که از خواب برمی‌خیزید نسبت به شستن صحیح پوست و ابروی خود اقدام نمایید.

ملاحظات استفاده از روغن فندق برای ابرو

هیچ‌گاه یک نسخه برای همه مناسب نخواهد بود. بعضا ممکن است که پس از کشیدن روغن در ابروها جوش­های ریزی را در آن ناحیه ببینید. به همین خاطر توصیه می‌شود که ابروهای خود را بیش از حد چرب نکنید و پوست واقع در زیر ابرو را پاکیزه نگه دارید.

چرا روغن فندق برای ابرو خوب است؟

فندق به سبب آن که چربی زیادی دارد، روغن یکدست و با کیفیتی را به وجود می‌آورد. این روغن سرشار از ویتامین‌هایی همچون B1، B2 و B6 می‌باشد. ویتامین‌های مهمی که در رشد مو و ترمیم فولیکول‌های آسیب دیده موثرند. البته ماساژی که به هنگام استعمال روغن بر موضع ابرو داده می‌شود، باعث افزایش گردش خون ناحیه می‌گردد. بنابراین رشد ابروها بیشتر از قبل خواهد شد.

شما می توانید برای خرید فندق از طریق لینک  https://hosseinibrothers.ir/آجیل/فندق/ به صورت آنلاین اقدام فرمایید.

روغن فندق چگونه روغن فندق درست کنیم؟

اگر روغن فندق آماده ندارید مهم نیست. چند عدد فندق را از انتهای کابینت‌های آشپزخانه‌ی خود یا عطاری محله‌تان پیدا کنید تا یک روغن مناسب برای ابروهایتان به دست آورید.

تعدادی فندق پوست گرفته را در تابه با حرارت ملایم طبخ بدهید تا کمی برشته گردند. حال فندق‌ها را آسیاب کنید. این کار را طی چند مرحله انجام دهید تا فندق‌ها کاملا آسیاب و پودر شوند. حتی اگر لازم بود مقداری آن‌ها را بکوبید. مرحله‌ی دوم باید تا جایی ادامه یابد که تا یک خمیر روغنی به دست آور‌ید. در نهایت خمیر روغنی حاصله را در یک پارچه صافی بریزی تا روغن آن جدا شود. روغن فندق برای پوست

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فندق، خاصیت مرطوب کنندگی آن می‌باشد. در واقع کسانی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، روغن فندق بهترین انتخاب برای آن‌ها خواهد بود. فندق چربی پوست شما را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد که پوست چربی اضافی تولید نماید.

روغن فندق از آنجایی که دارای ترکیبات ضد باکتریایی است، به پاک‌سازی جوش­های سرسیاه و آکنه روی پوست کمک می‌کند. محتوای بالای فلاونوئیدهای سالم، منجر به صاف و سفت شدن پوست شما می­شود. از بزرگ شدن منافذ جلوگیری می‌کند. به لطف این اثرات، می‌توان از آن برای سلولیت و ترک‌های پوستی نیز استفاده کرد. روغن تراپی مو با روغن فندق

روغن فندق می‌تواند به خوبی خشکی مو را از بین ببرد و باعث تقویت ساقه و ریشه آن بشود. بنابراین کسانی که مشکل ریزش مو دارند در صورت عدم وجود مشکل هورمونی یا بیماری مزمن، می‌توانند با روغن فندق ریشه‌های موهای خود را تقویت و موهای خود را ضخیم نمایند.

جمع بندی

بسیارند کسانی که از روغن فندق برای ابرو استفاده می‌کنند و انصافا جواب خوبی هم از این روش سنتی می‌گیرند. بنابراین اگر می‌خواهید ابروی پرپشتی داشته باشید روغن فندق قطعا یک راه حل پیشنهادی خواهد بود.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی خواص فندق برای ابرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..