تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Callisto Protocol – Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر

5/5 - (1 امتیاز)

بازی The Callisto Protocol از نظر فنی یک آی پی کاملا جدید همراه با داستانی نوین است و پایه و اساس آن روی Dead Space پیاده سازی می‌شود. کاراکتر اصلی بازی جیکوب نام دارد که کنترل آن شبیه به آیزاک از دد اسپیس بوده و شما دائما باید به کمک وی به دنبال چیزهایی باشید که در کمین شما هستند. جیکوب حس سنگینی خاصی دارد و در دیدگاه، کمتر می‌توانیم وی را به یک کاراکتر ویدیو گیمی شبیه بدانیم. او بیشتر شبیه به یک شخص واقعی است که سعی می‌کنید در مسیر درست قرارش دهید. حملات شکل گرفته در بازی و لحظات اکشن آن همان حس و حال آثار شوتر و اول شخص را داشته و ممکن است سرعت آن کم و زیاد شود.

حضور سنگین جیکوب در محیط‌ها همراه با سرعت حرکت وی سبب شده است که با اثری ترسناک‌تر مواجه باشیم. همین موارد سبب شده است مبارزات بازی کند پیش رود. البته این تصمیم سازندگان بوده و به دنبال واقع گرایی و فراهم‌سازی انتظارات بودند. تجربه بازی با کنترلر دوال سنس حس خوبی داشته و تیراندازی، حرکت از محیط و کوبیدن به زمین را واقعی‌تر کرده و صداها و لرزش‌های کنترلر هم کمک می‌کند که حس حضور در محیط را داشته باشید. برای اینکه یک تجربه سینمایی در بازی داشته باشید، هیچ نقشه‌ای در بازی وجود ندارد و مانند دد اسپیس نمی‌توانید اهداف بعدی خود را بررسی کنید. البته این گاهی منجر به گم شدن‌تان در فضای بازی خواهد شد.

The Callisto Protocol – Digital Deluxe Edition PRE-LOAD STEAM PC-DLHA

دیتای پری-لود استیم

دانلود-بازی-The-Callisto-Protocol

مکانیسم گیم‌پلی بازی

بازی کالیستو پروتکل مکانیسم جدیدی برای جا خالی دادن و دفاع در برابر حملات دارد و با حرکت در خلاف سمت دشمن و وارد کردن ضربات ناگهانی به آن‌ها، می‌توانید مبارزه‌ای بهتر با آن‌ها داشته باشید. تشخیص زمان درست حرکت به عقب و جا خالی دادن باید بسیار دقیق باشد و کمی کار سختی در طول نبردها خواهد بود. مخصوصا اینکه مدام در بازی محاصره خواهید شد و هر حمله‌ای که انجام دهید، سلامت‌تان را به خطر می‌اندازد. اگر هم دو دشمن همزمان به شما حمله کنند، به کار گیری این مکانیسم سخت‌تر می‌شود. از آن‌جایی که مهمات شما کمیاب هستند، بهتر است که در استفاده صحیح از گان‌های خود کوشا باشید.

مانند دد اسپیس، با یک تپانچه و باتوم کار خود را شروع کرده و بعدا می‌توانید تپانچه ساچمه‌ای را هم آنلاک کنید. سلاح گرانشی جی آر پی جیکوب را هم داریم تا اشیا را به سمت خود کشیده و آن‌ها را به داخل دیوار یا احسام دیگر پرتاب کنید. با این کار آن‌ها آسیب بیشتری خواهند دید. با این حال، باتری محدودی روی سلاح وجود دارد و نمی‌توانید دائما آن را روی دشمن خود بگیرید. بازی The Callisto Protocol از همان ابتدا تشویق‌تان می‌کند که از محیط و ترکیب‌های مختلف خود برای مبارزه استفاده کرده و کمتر به سراغ استفاده از فشنگ‌های خود بروید.

ترکیب سلاح‌ها و گرافیک فوق‌العاده عالی

باید سبکی را در همان ابتدا انتخاب کرده و طبق آن پیش روی کنید. مکانیسم‌های زره خود را هم شناسایی کرده و سعی کنید که ترکیبی عالی از سلاح‌ها را هم تنظیم داشته باشید. این ترکیب‌های عالی پاداش‌هایی را برای‌تان به همراه دارد. به نظر می‌رسد که نبردها در این بازی روی دقت و تمرکز استوار شده است. بنابراین، وارد شدن به کالیستو پروتکل با پیش زمینه ذهنی شباهت آن به دد اسپیس، اشتباهی است که هنگام مواجه شدن با مکانیسم‌های بازی با آن مواجه خواهید شد. با یک تجربه چالش انگیز روبرو هستید که مهارت‌های بقا محور شما را با حملات دقیق ترکیب کرده و مدام باید حالت‌های مختلف بازی را بررسی کنید.

بخش‌های خاصی از بازی این تجربه را دشوارتر می‌کند. فارغ از همه این موارد، گرافیک بازی The Callisto Protocol فوق‌العاده عالی بوده و میمیک چهره‌ها کاملا واقعی احساس می‌شود. طراحی باس‌ها و دشمنان بازی با جزئیات همراه شده و صحنه‌های سینمایی عالی را مطابق با انتظاراتی که از نسل نهم داریم، تماشا خواهید کرد. بعد از مدت‌ها می‌توانید به سراغ یک اثر AAA هیجان انگیز رفته و دست پخت جدید استودیو کرفتون را تست کنید. ترس و گیم‌پلی شوتر به بهترین شکل با هم ترکیب شده و با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، می‌توانیم حسن ختام خوبی برای امسال داشته باشیم.

تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol تصاویر-بازی-The-Callisto-Protocol info

In this narrative-driven, third-person survival horror game set 300 years in the future, the player will take on the role of Jacob Lee – a victim of fate thrown into Black Iron Prison, a maximum-security penitentiary located on Jupiter’s moon, Callisto. When inmates begin to transform into monstrous creatures, the prison is thrown into chaos. To survive, Jacob must battle his way to safety to escape Black Iron Prison, while uncovering the dark and disturbing secrets buried beneath the surface of Callisto. Using a unique blend of shooting and close-quarters combat, Jacob will need to adapt his tactics to combat the rapidly evolving creatures while scavenging to unlock new weapons, gear, and abilities to outrun the growing threat and escape the horrors of Jupiter’s Dead Moon.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 v1909 or upper | any version of Windows 11

Processor: Intel® Core™ i5-8400 or AMD Ryzen™ 5 2600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 or AMD Radeon™ RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 75 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 v1909 or upper | any version of Windows 11

Processor: Intel® Core™ i7-8700 or AMD Ryzen™ 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1070 or AMD Radeon™ RX 5700

DirectX: Version 12

Storage: 75 GB available space

Additional Notes: SSD recommended

راهنمای نصب

همان طور که مستحضر هستید بازی The Callisto Protocol از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی اوریجینال یا اشتراکی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اشتراکی بازی: نسخه رسمی استیم (دیتای بازی را از همین مطلب می‌توانید دانلود کنید) + قابلیت بازی فقط به صورت آفلاین + تمامی بسته‌های الحاقی و آخرین آپدیت بازی (باتوجه به تهیه نسخه Digital Deluxe Edition بازی توسط دانلودها) + پشتیبانی کامل با پاسخگویی حداکثر 8ساعته از طریق تنها ایمیل رسمی وبسایت (در انتهای همین مطلب آمده است؛ تنها راه ارتباطی ما با شما).

شرایط خرید سی دی کی اشتراکی: تحویل حداقل 2ساعت و حداکثر 60ساعته (پس از انتشار، یعنی جمعه حدود ساعت 12 ظهر) + درخواست فعال‌سازی تنها یک بار در طی 10روز + قابلیت اجرا فقط به صورت آفلاین + ارائه باندل کامل بازی شامل آخرین آپدیت و تمامی DLCهای منتشرشده تا روز خرید (در صورت انتشار) + نصب رایگان توسط نرم افزار AnyDesk.

توجه بسیار مهم! همان‌طور که اطلاع دارید، استیم در حال حاضر در ایران محدود شده و نیاز به ابزارهای گذر از تحریم برای اجرای آن می‌باشد. برای نصب بازی نیز حتما از اتصال AnyDesk و قابلیت آنلاین بودن آن مطمئن شوید تا مشکلی نداشته باشید. تیم دانلودها تمامی سعی خود برای گذراندن تحریم و اجرای بازی برای شما را خواهد داشت اما مسئولیتی در این قبال ندارد. وظیفه اصلی راه‌اندازی و اجرای ابزارهای گذر از تحریم به دست شما عزیزان است. تشکر از توجه شما.

———————-

خرید سی دی کی اشتراکی آفلاین The Callisto Protocol – Digital Deluxe از دانلودها:

———————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com ADs
لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Callisto Protocol – Digital Deluxe Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..