تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ درصدِ دانش‌آموزان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا رضایی در گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان‌های کرمان (ناحیه دو)، سیرجان، رفسنجان و جیرفت بیش از یک سوم دانش آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی بین مدارس غیردولتی با مدارس دولتی قائل نیستیم.
وی با تاکید بر اینکه مدارس غیردولتی نقش موثری در اشتغالزایی و اشتغال‌آفرینی دارند، افزود: با توجه به نقش موثر مدارس غیردولتی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی توجه به این مدارس بویژه اختصاص زمین به مدارس غیردولتی ضروری است.
رضایی تصریح کرد: هزار و ۸۹۰ نیروی انسانی در یک هزار و ۱۱۵ مدرسه غیردولتی در استان پهناور کرمان در حال ارائه خدمات آموزشی‌و پرورشی به حدود ۱۵۰ هزار دانش‌آموز و نوآموز هستند.
مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان گفت: مدارس غیردولتی در راستای اجرای اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب و در چارچوب قانون تاسیس مدارس غیردولتی از طریق جذب مشارکت‌های مردمی و اعتماد بخش عظیمی از جامعه، رسالت تعلیم و تربیت فرزندان دیار کریمان را در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی به دوش گرفته‌اند.
رضایی خاطرنشان کرد: طبق ماده ۱۰ قانون تاسیس، مصوب سال ۱۳۹۵ بانک های کشور موظف هستند ۳۵ تا ۵۰ درصد نیاز مالی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش را که از کارکنان دولت با سابقه آموزشی هستند برای توسعه و تجهیز فضای آموزش و پرورش و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز به صورت قرض الحسنه و سایر اشخاص از دیگر منابع تامین کنند.
کارگاه آموزشی تخصصی کارشناس مسئولان و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در کانون اندیشه برگزار شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ درصدِ دانش‌آموزان کرمان در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..