تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hi-Fi Cast – Music Player 1.129 – موزیک پلیر کامل با قابلیت کست و استریم مخصوص اندروید

Hi-Fi Cast – Music Player v1.129 موزیک پلیر کامل با امکانات فراوان مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها  

بعضی از اپلیکیشن ها هستند که به دلیل داشتن کاربران و طرفداران زیاد، هزاران نمونه از آنها توسط توسعه دهندگان مختلف تولید و عرضه شده است. موزیک پلیر ها از جمله این اپلیکیشن ها هستند. هزاران موزیک پلیر با ظاهر و امکانات مختلف را می توان در گوگل پلی و سایت فارسروید پیدا کرد. هر یک از این موزیک پلیر ها، امکانات خاصی را ارائه می دهند و گروهی از کاربران را به خود جلب کرده اند. حتما شما هم از بین این همه موزیک پلیر، برای انتخاب کردن دچار مشکل شده اید و البته نمی خواهید که همه آن ها را یک به یک نصب کرده و تست کنید. اگر چنین احساسی دارید، داشتن یک موزیک پلیر همه کاره می تواند تمامی مشکلات شما را حل کند. Hi-Fi Cast – Music Player عنوان یک موزیک پلیر با انواع امکانات و قابلیت پخش از منابع مختلف، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری findhdmusic.com توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه تنها یک موزیک پلیر مثل همه موزیک پلیر های دیگر نیست و علاوه بر قابلیت پخش انواع فایل های صوتی موجود در حافظه دستگاه، قابلیت پخش از رادیو های اینترنتی و مدیاسررور های UPnP/DLNA را دارد. حتی با آن می توانید از گوشی خود روی گوگل هوم، کروم کست و مدیا پلیر های UPnP/DLNA کست کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Hi-Fi Cast – Music Player اندروید:

پخش موزیک از مدیا سرور های DLNA/UpnP، رادیو اینترنتی SHOUTcast و پلی لیست های رادیو های اینترنتی روی گوشی اندرویدی پخش موزیک از گوشی روی کروم کست، گوگل هوم و مدیا پلیر های UPnP/DLNA (شامل تلویزیون های هوشمند سازگار، PVR ها، گیرنده های AV، بلندگوهای بی سیم، استریم کننده ها، Bose Soundtouch و اسپیکر های Yamaha MusicCast2) پخش تصادفی تمامی موزیک های موجود یا ترکیب آن ها با آلبوم، خواننده، ژانر و … مختلف بدون توجه به اندازه آرشیو موسیقی شما داری ویجت هوم اسکرین برای دسترسی راحت تر به پلیر سه تم مختلف (شامل یک تم تاریک) برای شخصی سازی برنامه طراحی شده برای مصرف کم تر باتری در دستگاه های دارای صفحه نمایش امولد دارای تایمر خواب برای تنظیم خاموش شدن خودکار برنامه پشتیبانی از fm scrobbling پشتیبانی از Android Auto پخش بی وقفه انواع فایل های صوتی روی کروم کست ایجاد لیست های پخش متنوع با قابلیت خروجی گرفتن از آن ها امکان اضافه کردن ایستگاه های رادیویی دلخواه با URL رابط کاربری زیبا و بهینه

اپلیکیشن Hi-Fi Cast – Music Player یک موزیک پلیر قدرتمند، زیبا و بسیار کارآمد است که می تواند از منابع مختلف موزیک ها و ایستگاه های رادیویی دلخواه شما را پخش کند. با نصب این برنامه از تمامی برنامه ها برای کست کردن موزیک و استریم آن، خلاص می شوید و تمامی امکانات را تنها روی یک برنامه واحد در اختیار خواهید داشت. Hi-Fi Cast با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Hi-Fi Cast - Music Player

تغییرات نسخه 1.129 * Folders can now be browsed in Android Auto * Option to specify the max. number of items to display in Android Auto.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hi-Fi Cast – Music Player 1.129 – موزیک پلیر کامل با قابلیت کست و استریم مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..