تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تا پای جان برای ایران» در آستانه شیراز اجرا شد

حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز، آستانه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، ویژه برنامه «تا پای جان برای ایران» عصر دیروز، 7 آذر با هدف حمایت از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های جام جهانی با حضور مردم در آستان مقدس حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

در این برنامه که به صورت خودجوش و مردمی و با حضور دوستداران فوتبال و نیکوکاران برگزارشد، 11 راس گوسفند برای سلامتی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی پیروزی مقابل آمریکا قربانی شدند.

در حالی که در شرایط کنونی، دشمن با جنگ رسانه‌ای قصد دارد تا علیه تیم ملی فوتبال ما تفرقه‌افکنی کند تا به هر شکل ممکن جلوی شادی مردم ایران را بگیرد.

در این مراسم خانواده سید حسین حسینی، دروازه بان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هم حضور داشت و مردم سومین حرم اهل بیت(ع) سعی کردند یک روز قبل از مسابقه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا، دعای خیر خود را بدرقه آنها کنند.

در این مراسم 11 گوسفند به نیت سلامتی اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و از محل خیران و فوتبال دوستان شیراز با هزینه 50 میلیون تومان قربانی شد که گوشت قربانی شده میان نیازمندان توزیع ‌می‌شود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تا پای جان برای ایران» در آستانه شیراز اجرا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..