تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Mignon Icon Pack 2.0.1 – آیکون پک زیبا و چشم نواز میگنان اندروید

Mignon Icon Pack v2.0.1 – آیکون پک دست ساز بسیار زیبا برای اندروید
نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 1.99 دلار

به لحاظ قابلیت های شخصی سازی، اندروید برترین سیستم عامل موبایلی است و می توان به راحتی قسمت های مختلف آن را تغییر داد و شخصی سازی نمود. این سیستم عامل با هدف باز گذاشتن دست کاربر در اعمال انواع تغییرات ساخته شده است و به همین خاطر دسترسی های لازم برای ایجاد ابزار های مختلف شخصی سازی در آن ایجاد شده است و همین دلیل اصلی وجود تعداد زیاد ابزار های شخصی سازی اندروید است. یکی از راه هایی که به وسیله آن می توان رابط کاربری اندروید را دگرگون کرد و حال و هوای جدیدی به آن بخشید، تغییر دادن آیکون هاست. آیکون ها در سیستم عامل اندروید به گستردگی مورد استفاده قرار می گیرند و در قسمت های مختلف مثل منوی برنامه ها، هوم اسکرین و پنل نوتیفیکیشن ها می توانیم آیکون ها را مشاهده کنیم. برای تغییر دادن آیکون ها نیاز به نصب یک لانچر و آیکون پک است. لانچر هایی که به صورت پیش فرض روی گوشی ها نصب می شوند، بسیار محدود هستند و قابلیت های زیادی برای شخصی ندارند. به همین خاطر به نصب یک لانچر برای اعمال تغییرات در رابط کاربری نیاز است. لانچر های محبوبی مثل nova launcher را می توانید به صورت رایگان از فارسروید دریافت کرده و روی گوشی خود نصب کنید. تا کنون آیکون پک های بسیاری را هم در فارسروید معرفی کرده ایم. امروز نیز با یک آیکون پک بسیار زیبا در خدمت شما هستیم که با استفاده از آن می توانید جلوه بسیار زیبایی به رابط کاربری گوشی خود داده و از زیبایی آن لذت ببرید. Mignon Icon Pack عنوان یک آیکون پک فوق العاده زیبا با مجموعه ای از آیکون های دست ساز، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Ouni Designs توسعه و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی آیکون های موجود در این مجموعه با صرف وقت فراوان و با دست طراحی شده اند تا جزئیات آن ها بی نقص و کامل باشد. در طراحی آیکون ها، اولویت با برنامه ها و بازی های پرطرفدار بوده است تا ابتدا این برنامه ها مورد پوشش قرار بگیرند. این روند به همین صورت ادامه خواهد داشت و در هر آپدیت، برنامه ها و بازی های پرطرفدار بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند. به همراه آیکون ها 5 والپیپر زیبا و چشم نواز هم طراحی شده است تا با اعمال آن ها روی گوشی، رابط کاربری هماهنگ تر و یکدست تری داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mignon Icon Pack اندروید:

دارای بیش از 620 آیکون با کیفیت بالا طراحی آیکون ها با دست برای رسیدن به حداکثر دقت در جزئيات دارای والپیپر های هماهنگ و زیبا استفاده از گرادینت در طراحی آیکون ها پشتیبانی از اغلب لانچر های اندرویدی ارائه آپدیت های منظم و اضافه شدن آیکون های بیشتر به برنامه

اپلیکیشن Mignon Icon Pack دقت بالایی در ارائه آیکون های با کیفیت دارد، به همین خاطر تعداد آیکون های آن در مقایسه با آیکون پک های دیگر کم است اما رفته رفته تعداد آیکون ها بالا رفته و همه برنامه ها تحت پوشش قرار خواهند گرفت. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Mignon Icon Pack

تغییرات نسخه 2.0.1 - Add iconback iconupon iconmask

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Mignon Icon Pack 2.0.1 – آیکون پک زیبا و چشم نواز میگنان اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..