تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با انواع پیراهن مردانه و روش‌های ست کردن آن‌

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان پیراهن مردانه

بی‌شک پیراهن، مرسوم‌ترین و محبوب‌ترین آیتم در استایل مردانه به شمار می‌رود. این لباس برای سنین مختلف محدودیتی ندارد و در اکثر اوقات و شرایط رسمی و یا غیر رسمی قابل استفاده است و به ایجاد یک استایل جذاب در آقایان کمک می‌نماید. اساسا آقایان خوشتیپ و خوش‌پوش با انواع پیراهن‌مردانه آشنایی دارند و هرکدام را در فرصتی مناسب و مطابق با شرایط می‌پوشند. برای ست کردن لباس خود، لازم است که با انواع پیراهن مردانه و نام آنها آشنا شوید.

معرفی انواع پیراهن مردانه پیراهن مردانه

تمام آقایان جدا از پست و مرتبه شغلی و اجتماعی خود، در کمد شخصی‌شان حداقل چندین نوع پیراهن دارند که از هر کدام در مناسبت و شرایط خاصی استفاده می‌نمایند. به همین دلیل ضروری است تا با انواع پیراهن آشنایی داشته باشید و از هرکدام در شرایط مناسب استفاده نمایید. در ادامه نکاتی نیز برای خرید انواع پیراهن مردانه باهم بررسی می کنیم.

پیراهن رسمی؛ گزینه کلاسیک تیپ آقایان ایرانی

این مدل که دارای محبوبیت زیادی بین مردم به خصوص ایرانیان است عموما در مکان‌های اداری و رسمی پوشیده می‌شود و به لحاظ کاربرد در رتبه اول قرار دارد. اغلب از آن برای ست کردن با کت و شلوار استفاده می‌شود. این نوع پیراهن متناسب با تعداد دکمه، جیب داشتن یا نداشتن و دکمه‌های روی سر آستین به چند دسته تقسیم می‌گردد؛ که معروفترین آن آکسفورد است.

آکسفورد: این نوع را با شلوار جین و یا شلوار کتان می‌پوشند. این مدل در زیر یقه تعداد بیشتری دکمه نسبت به سایر مدل‌ها داشته و در مقایسه با سایر پیراهن‌های رسمی پارچه‌اش از ضخامت بیشتری برخوردار است و به همین سبب گزینه مناسبی برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان به شمار می‌آید. پرطرفدارترین رنگ‌بندی این نوع پیراهن، سفید و آبی روشن است. پیشنهاد می‌شود افرادی که دارای صورتی باریک و کشیده هستند از مدل یقه کوتاه و افرادی که صورت گرد و پر دارند از یقه بلند استفاده نمایند.

پیراهن آستین کوتاه: انتخابی مناسب برای تابستان

این نوع عمدتا در بهار و تابستان مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. بهتر است در موقعیت‌های رسمی از رنگ سفید استفاده کنید و به همراه آن یک کت و شلوار رنگ تیره به تن کنید. عموما طراحان مد پیشنهاد می‌کنند که از این پیراهن برای مراسم‌های غیر رسمی استفاده و با شلوار جین و کتان پوشیده شود. اگر این پیراهن دارای نقوش ریز و یا درشت بود شلوار جین تیره گزینه مناسبی برای ست کردن است. همچنین به همراه آن می‌توانید از کفش کالج و یا کتانی مناسب استفاده نمایید.

پیراهن اسپورت

این مدل عموما با شلوار جین پوشیده می‌شود و روی شلوار قرار می‌گیرد. این نوع نیز در دو دسته آستین کوتاه و آستین بلند تولید می‌شود. اگر به دنبال راحتی هستید این مدل که البته دارای تنوع زیادی بوده و عمدتا در قسمت کمر تنگ می‌شود، گزینه مناسبی برای شما است. این نوع پیراهن، سبک و خنک بوده و به آسانی هوا از آن می‌گذرد. می‌توانید آن را با انواع شلوار جین، کتان و حتی پارچه‌ای ست کنید. پوشیدن یک کتانی مناسب نیز استایل شما را خیره‌کننده می‌سازد.

پیراهن جین

در هر فصلی از سال می‌توانید این مدل را بپوشید و با شلوار جین ست نمایید. اگر از تیپ یکدست و یک‌رنگ خوشتان نمی‌آید نیز می‌توانید در فصل سرما پیراهن جین خود را با شلوار تیره و در فصل گرما با شلوار روشن بپوشید. اگر قصد استفاده از آن را در جلسات کاری دارید می‌توانید آن را با شلوار کتان تیره رنگ ست کنید.

تی‌شرت

یکی دیگر از پرطرفدارترین نوع پیراهن، تی‌شرت است. این مدل اغلب برای مکان‌های غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی نیز دارد:

تی‌شرت یقه‌دار: این نوع که بیشتر توسط ورزشکاران تنیس و گلف مورد استفاده قرار می‌گیرد در بعضی مواقع دارای جیب و در بعضی از مواقع بدون جیب عرضه می‌شود. می‌توانید آن را با شلوار جین و یا کتان بپوشید. تی‌شرت یقه گرد: اغلب آقایانی که به باشگاه بدنسازی می‌روند و دارای بازوهای پهن هستند طرفدار این مدل‌اند. از این نوع تی‌شرت در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی استفاده می‌شود. بلوز

پولوشرت یا تی شرت آستین بلند را بلوز می‌نامند. از این نوع بیشتر در فصل‌ پاییز استفاده می‌شود. این مدل دارای انواع یقه اعم از گرد و هفت است.

 

پیراهن فلانل

در دوخت این نوع پیراهن از پارچه‌های پشمی و نخی که دارای وزن کمی هستند، استفاده می‌شود. با توجه به ضخیم‌بودن این مدل، اغلب از آن برای فصل‌های سرد استفاده می‌گردد. این نوع می‌تواند یک گزینه مناسب برای قرارهای دوستانه باشد و شما می‌توانید زیر آن یک تی‌شرت ساده بپوشید و جلوی آن را باز بگذارید.

پیراهن کوبایی

همانطور که از نام آن مشخص است دارای سبکی شاد، شلوغ و مفرح است و از آن برای محافل غیر رسمی به خصوص کنار دریا استفاده می‌شود. طرح‌های آن اغلب گل گلی و رنگ‌های آن نارنجی، قرمز و یا زرد است و پوشیدن آن با شلوارک و عینک آفتابی مناسب به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

برای اینکه استایلی جذاب، خاطرانگیز و منحصر‌به‌فرد از خود بسازید، باید در ابتدا انواع پیراهن مردانه و کاربرد آن‌ها را بدانید. پس از انتخاب مدل مورد نظر خود در گام بعدی باید برای خرید انواع پیراهن مردانه به یک فروشنده و وب‌سایت مناسب و قابل اعتماد مراجعه نمایید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با انواع پیراهن مردانه و روش‌های ست کردن آن‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..