تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




iToken Wallet – Secure DeFi 3.03.00.020 – کیف پول ارز دیجیتال «هیوبی»

iToken Wallet – Secure DeFi 3.03.00.020 – هیوبی ولت : آپدیت اپلیکیشن کیف پول کمپانی هیوبی برای اندروید
iToken Wallet – Secure DeFi = Huobi Wallet

iToken Wallet – Secure DeFi – هیوبی ولت – سکیور دیفای اپلیکیشن رسمی کیف پول ارز دیجیتال هیوبی / هوبی برای سیستم عامل اندروید است. امروزه صرافی‌های بسیاری برای معامله ارزهای دیجیتال وجود دارند که هوبی Huobi یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. کیف پول هوبی iToken Wallet – Secure DeFi به کاربران اجازه می‌دهد تا به کیف پول خود در صرافی دسترسی داشته باشند. با استفاده از Huobi Wallet، می‌توانید تمام موجودی‌های DeFi خود را مشاهده کرده و با یک کلیک بر روی شبکه اتریوم و سایر زنجیره‌های EVM مانند HECO، BSC، OEC و همچنین در شبکه Layer2 مانند Polygon، پاداش‌های DeFi خود را دریافت کنید. این کیف پول یک کیف پول رمزنگاری است که از انتقال و مبادله کوین‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این رویدادهای ایردراپ و هدایای شاداب زیادی در کیف پول Huobi وجود دارد که برای کاربران در دسترس است. کاربران می‌‌‌‌‌‌توانند به راحتی دارایی‌های خود را در چندین زنجیره مدیریت کنند. همچنین این برنامه دارای پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای حفاظت از دارایی‌های کاربران است. در واقع کیف پول Huobi هرگز به کلیدهای خصوصی و دارایی‌های کاربر دسترسی ندارد. این برنامه توسط توسعه‌دهنده Huobi Wallet در گوگل‌پلی عرضه شده و با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 در میان کاربران به عنوان یکی از برنامه‌‌های قدرتمند و محبوب کیف پول شناخته می‌شود که بر روی اندروید ۵ به بالا قابل نصب و اجرا است.

برخی از امکانات و ویژگی‌های برنامه iToken Wallet – Secure DeFi اندروید:

پشتیبانی همزمان از 22 نوع کیف پول از جمله BTC، ETH، HECO، BSC، Polygon، OEC، DOGE، XRP، DOT، KSM، BCH، LTC، ETC، TRX، XTZ، EOS، ATOM، BCH و غیره مدیریت عملکردهای متعددی از جمله NFT های ERC721 پشتیبانی از 13 سکه پایدار مانند دارایی‌ها در ERC20، TRC10، TRC20، EOS، توکن‌های ONT و … باقی‌ماندن کاربران در کنترل صد در صدی کلیدهای خصوصی خود با ذخیره ایمن در گجت شخصی گزینه های پشتیبانی امن کیف پول برای جلوگیری از گم شدن یا سرقت محیط کار ساده و کاربرپسند برای ایجاد و واردات کیف پول مشاهده راحت و دسترسی آسان به موجودی‌های رمزنگاری پوشش کامل پروتکل ها و برنامه های DeFi مختلف، مانند Uniswap، Curve، PancakeSwap، MDEX، و غیره در شبکه اتریوم، HECO، BSC، OEC، TRON، Polygon ردیابی فوری داده‌های موجودی DeFi به عنوان ویژگی جدید انحصاری برنامه دریافت آسان و راحت پاداش DeFi در یک صفحه بدون جابجایی بین چندین پروژه DeFi

با نصب اپلیکیشن iToken Wallet – Secure DeFi و پذیرفتن قوانین کیف پول می‌توانید رمز دلخواه خود را برای برنامه انتخاب کرده و وارد کیف پول خود شوید. شبکه اصلی این کیف پول، شبکه HECO است که باید آن را به کیف پول خود اضافه کنید. در مراحل بعد پس از وارد کردن کلمات بازبینی که برنامه به شما نشان می‌دهد، کیف پول شما ساخته شده است. برای اضافه کردن کیف پول شبکه‌های دیگر در کیف پول هوبی، باید همین مراحل را تکرار کنید. فارسروید به عنوان مرجع سایت های اندروید در ایران، جدیدترین نسخه این کیف پول را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده است که قادرید نسخه اصلی / رسمی / اوریجینال پکیج آن را با یک کلیک از سایت خودتان دریافت کنید.

iToken-Wallet-Secure-DeFi

تغییرات نسخه 3.03.00.020 1. Cloud Wallet now supports TRX network. More public chains will be added soon. 2. Improved performance for better experience.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «iToken Wallet – Secure DeFi 3.03.00.020 – کیف پول ارز دیجیتال «هیوبی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..