تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود SimSimi 8.4.0 – برنامه گفتگو با ربات پیشرفته و بامزه اندروید + مود

SimSimi v8.4.0 + Mod – برنامه محبوب و سرگرم کننده ربات سخنگو سیم سیمی اندروید
نسخه مود شده با ویژگی های ذکر شده

SimSimi – سیم سیمی روبات فوق العاده پیشرفته و جالب برای اندروید می باشد که با آن می توانید به چت و گفتگو پرداخته و لحظات شاد و خوشی را در اسمارت فون خود به ارمغان آورید. استودیوی SimSimi Inc این اپ را به صورت صد در صد رایگان با یک سری ویژگی های جالب در گوگل پلی عرضه کرده است و تا به امروز صدها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی سرگرمی به شمار می رود. با استفاده از این برنامه با ربات به گفت و گو می پردازید و او به سوال های شما پاسخ می دهد. این ربات از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و پاسخ هایی جالب را به شما ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که این امکان نیز فراهم گردیده است که شما بتوانید کلمه های جدید را به این ربات یاد بدهید! بله شما می توانید کلمه های جدید را به ربات برنامه آموزش دهید و سپس پاسخ های دلخواه خودتان را برای آن ثبت نمایید. اگر دنبال یک سرگرمی خاص برای گذراندن وقت تان هستید بدون شک سیم سیمی با یک محیط دوست داشتنی و یک ساخت فوق العاده مخصوص شما ساخته شده است و پیشنهاد ما به شما این است که آن را امتحان کنید!

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن SimSimi اندروید:

ملاقات دوستان از طریق سیم سیمی صحبت با دوستان با کلیک برروی عکس آن ها نمایش آلارم برای دریافت پیام های از دوستان محیط کاربری ساده و کاربردی

اپلیکیشن SimSimi توانایی تلفظ و پخش لغت های به صورت صوتی را دارا می باشد و به صورت کاملا پیشرفته ساخته شده است . جدیدترین نسخه ی برنامه ی SimSimi را می توانید به صورت رایگان از فارسروید با مراجعه به ادامه ی مطلب دریافت کنید. تنها باید به این موضوع توجه داشته باشید که اپلیکیشن SimSimi برای نمایش پاسخ ها از یک دیتابیس قدرتمند استفاده می نماید و طبیعتا برای دریافت این اطلاعات نیاز به اینترنت دارد.

SimSimi

تغییرات نسخه 8.4.0 1. Able to send Emoticons 2. Bug Fix ویژگی های نسخه مود :

Free Conversation mode active
Ads Removed (Full Adfree Experience)
Non-Appropriate Words Unlocked
Call By Name Is Server Sided Feature
Universal Architecture
Human captcha is Necessary to Continue to Chat with Bot.

نقد و بررسی ها 1

5

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود SimSimi 8.4.0 – برنامه گفتگو با ربات پیشرفته و بامزه اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..