تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارشکنی بانک مرکزی برای تحقیق تفحص از ارز ۴۲۰۰ تومانی /معطلی یک ساله نمایندگان مجلس

گروه اقتصادی: رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد دولت سابق در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: بانک مرکزی در روند اجرای تحقیق و تفحص مجلس کارشکنی می‌کند و بیش از یک سال مانع اجرای کار مجلس شده است.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به جزئیات تحقیق و تفحص از عملکرد دولت سابق در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: تحقیق و تفحص از عملکرد دولت سابق در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی آبان سال گذشته در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و اکنون بیش از یک سال است که بانک مرکزی با هیئت تحقیق و تفحص مجلس در انجام کار قانونی،هیچ گونه همکاری ندارد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در روند تحقیق و تفحص بیش از یکسال کار شکنی و مانع تراشی می کند، افزود: مسئولین بانک مرکزی نه تنها به هیئت تحقیق و تفحص برای انجام کار و بررسی اسناد جا و مکان نداده بلکه هیچ سندی در اختیار هیئت قانونی مجلس قرار نداده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد دولت سابق در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی با بیان اینکه در دولت سابق بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص داده شد، گفت: این رقم حداقل دو سال بودجه کل کشور است.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: به دلیل کارشکنی های بانک مرکزی و همکاری نکردن مسئولین بانک با هیئت تحقیق و تفحص مجلس، ما تاکنون سه بار به آقای قالیباف رئیس مجلس نامه نوشتیم و از آقای قالیباف خواستیم که بانک مرکزی را ملزم کند تا با هیئت تحقیق و تفحص مجلس همکاری کند.

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون ۲ بار به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نامه نوشتیم و کارشکنی‌های مسئولین بانک مرکزی را گزارش کرده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارشکنی بانک مرکزی برای تحقیق تفحص از ارز ۴۲۰۰ تومانی /معطلی یک ساله نمایندگان مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..