تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفتمین جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدیویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین طاهری، معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: هفتمین جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدیویی به مناسبت رقابت‌های جام جهانی۲۰۲۲ قطر در حال پیگیری است.

این مسئول گفت: فراخوان این مسابقات پیش از این منتشر شده بود و در قالب آن بیش از ۱۵۰نوجوان قزوینی در آن مشارکت داشتند.

طاهری با بیان اینکه رقابت‌های مقدماتی این مسابقات برگزار شده و روز دوشنبه شاهد برگزاری بازی‌های رده‌بندی و نهایی هستیم، افزود: در کنار این رقابت‌ها که با هدف ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان دنبال شده است، یک رخداد نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود و در آن غرفه‌هایی برای بازی ایکس باکس، بازی‌های رومیزی و حرکتی و دوره سواد رسانه، تجربه بازی ساز و اکران فیلم در نظر گرفته شده است.

او افزود: از این نمایشگاه و دختران علاقه‌مند از ساعت۱۰ تا ۱۴ و پسران علاقه‌مند از ساعت۱۴:۳۰ تا ۱۸ امکان بازدید دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهارکرد: این رخداد با همکاری و مشارکت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورا و شهرداری قزوین، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان قزوین با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفتمین جام ملی قهرمانی بازی‌های ویدیویی در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..