تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقایان بدانید: دلایل خیانت زنان شوهردار!

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

به نقل از مجله دلتا: بر اساس تحقیقات انجام شده حدود 10 تا 20 درصد زنان پس از ازدواج به همسر خود خیانت می‌کنند. بر اساس یک نظریه اشتباه زنان همیشه وفادار بوده و این مردان هستند که همیشه خیانت می‌کنند اما حقیقت چیزی دیگری است. زنان هم به اندازه مردان به شریک زندگی خود خیانت می‌کنند. در این مطلب به بیان دلایل خیانت زنان شوهردار می‌پردازیم.

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

نادیده گرفتن زنان از دلایل خیانت زنان شوهردار

بعضی زنان احساس می‌کنند که تمام مسئولیت خانه و نگهداری از فرزندان با آن‌ها است. در این مواقع زنان به دنبال افرادی هستند که آن‌ها را تنها به خاطر خودشان بخواهد نه صرفا کارهایی که انجام می‌دهند.

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

برآوردن خواسته‌های دیگران زنان را خسته می‌کند

بسیاری از زنان با اینکه همسر و کار و زندگی‌ خود را دوست دارند، خیانت می‌کنند. این زنان اغلب می‌گویند که از اینکه مجبور هستند همواره پشتوانه‌ای احساسی برای دیگران باشند، خسته می‌شوند. آن‌ها احساس می‌کنند به‌اندازه لازم از آن‌ها حمایت نمی‌شود. بنابراین، داشتن رابطه‌ای‌ خارج از ازدواج برای آن‌ها موفقیت محسوب می‌شود.

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

داشتن همدم از دلایل خیانت زنان شوهردار

برای زنان داشتن رابطه‌ عاطفی با همسرشان بیشتر از رابطه جنسی اهمیت دارد. آن‌ها دوست دارند با شریک خود صحبت کرده، خوش بگذرانند و زندگی اجتماعی خود را بسازند. اگر آن‌ها احساس کنند که با شریک خود چنین رابطه‌ای را ندارند، در جای دیگری به دنبال آن می‌گردند.

بیشتر بخوانید: فقط خانم‌ها بخوانند: چرا مردها خیانت می‌کنند؟

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟ احساس تنهایی می‌کنند

دلایل زیادی هست که منجر می‌شود زنان در رابطه عاطفی احساس تنهایی کنند. شاید همسرشان ساعات کاری طولانی داشته یا به‌طور منظم به سفرهای کاری می‌رود. همچنین ممکن است از نظر احساسی از همسرشان دور باشند. بنابراین زنان برای پرکردن تنهایی خود به‌دنبال رابطه‌ای خارج از ازدواج هستند.

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

بیش از اندازه انتظار داشتن از دلایل خیانت زنان شوهردار

بسیاری از زنان، انتظارات زیادی از همسر خود دارند. آن‌ها می‌خواهند همسرشان ۲۴ساعته در خدمت‌ آن‌ها باشد و اگر این اتفاق نیفتد، در جای دیگری به‌دنبال توجه می‌گردند.

چرا بعضی زنان متاهل به شوهران خود خیانت می‌کنند؟

عدم رضایت از رابطه جنسی با همسر

فقط مردان نیستند که باید از رابطه جنسی راضی باشند و از آن لذت ببرند. بلکه زنان نیز باید از این رابطه لذت بسیاری ببرند. در صورتی‌که این رابطه برایشان لذت‌بخش نباشد در جای دیگری به‌دنبال آن می‌گردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقایان بدانید: دلایل خیانت زنان شوهردار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..