تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قبرستان جدید تهران کجاست؟ / چمران: نمی‌گوییم کجاست چون...

رئیس شورای شهر تهران درباره جانمایی آرامستان جدید تهران در جمع خبرنگاران توضیحاتی داد.

مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این‌که لایحه مهمی در صحن شورا بررسی می‌شود که در مورد پاکات حجمی ساختمان‌ها است، اظهار کرد: برای این‌که نمای ساختمان‌ها یک نواخت نشود در نظر داریم که نمای ساختمان‌ها را با توجه به تنوع و سلیقه معماران و اصول شهرسازی منطبق کنیم.

او در مورد سخنان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در مورد جانمایی آرامستان جدید گفت: اجازه دهید که کارها پیش برود چرا که اگر نام محل را ببریم ممکن است در خرید زمین‌ها دچار مشکل شوند.

منبع: همشهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قبرستان جدید تهران کجاست؟ / چمران: نمی‌گوییم کجاست چون...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..