تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه شفافیت شهرداری تهران به‌روزرسانی شود/ پاداش ویژه برای پیروزی مقابل آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اصلاحیه مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران، افزود: این مصوبه در حوزه شفافیت و مبارزه با رانت و فساد گامی رو به جلو است زیرا شهرداری تهران را موظف کرده است تا حقوق کارمندان خود را به صورت برخط منتشر کند و این اطلاعات مستمر به‌روزرسانی و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین طبق این اصلاحیه، بکارگیری بستگان مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در شهرداری تهران ممنوع است و در بخش کمک‌ها آنده است که فهرست اسامی افرادی که کمک‌های شهرداری را دریافت کردند و از سوی شهرداری به سفر رفته‌اند، باید منتشر شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اطلاعات مربوط به این مصوبه حتما باید منتشر شود، افزود: شهرداری تهران باید هر ۶ ماه یکبار گزارش اطلاعات خود را منتشر کند و اگر اطلاعات منتشر شود از میزان حجمه‌ها علیه شهرداری کاسته می شود

در نظر گرفتن پاداش ویژه برای فوتبالیست‌های کشورمان در مقابل آمریکا

همچنین دیگر عضو شورای شهر تهران در تذکری از رییس جمهور خواست در آستانه رویارویی فوتبالیست‌های کشورمان مقابل آمریکا برای افزایش روحیه بازیکنان پاداش ویژه در نظر گرفته شود.

حبیب کاشانی افزود: فوتبال در دوران یاس، امید بسیار زیادی ایجاد می‌کند و از رییس جمهور می‌خواهم پاداش ویژه‌ای برای فوتبالیست‌ها در بازی با آمریکا در نظر گیرد.

رئیس کمیته اجتماعی شورا در تذکری با اشاره به رویه اجرایی مراکز کارآفرین گفت: بیکاری یکی از دلایل اصلی مشکلات اجتماعی است و از این رو کارآفرینی می‌تواند از طریق ایجاد منابع مورد توجه باشد.

زهرا شمس احسان افزود: توسعه، ساماندهی و ارتقای فرهنگ کارآفرینی و افزایش رقابت پذیری یکی از وظایف شهرداری تهران است و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی بدنه اصلی این فعالیت‌ها در شهرداری به شمار می‌رود به همین منظور از شهردار تهران تقاضا دارم گفتمان کارآفرینی اجتماعی در ایجاد و واگذاری مراکز کارآفرینی مورد توجه قرار دهد و به مشاغل خانگی و خرد بیشتر توجه شود.

تقاضا از رییس جمهور برای دستور بازگشایی حریم راه آهن

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا گفت: در حریم راه آهن مردم منتظر تصمیم دولت هستند و از رییس جمهور درخواست می‌کنیم که دستور جدی برای بازگشایی حریم راه آهن را صادر کند و امیدواریم این اقدام بتواند موجب خشنودی مردم منطقه شود.

مهدی پیرهادی با بیان اینکه حریم محدوده جماران، مجلس شورای اسلامی و دانشگاه تهران نیز باید تعیین تکلیف شود، افزود: این حریم باید از فریز خارج شده یا تعیین تکلیف شود. تقاضا می‌کنیم با دستگاه‌های مرتبط اقدامات لازم را انجام دهیم تا مشکلات مردم ساکن در این مناطق برطرف شود.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه شفافیت شهرداری تهران به‌روزرسانی شود/ پاداش ویژه برای پیروزی مقابل آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..