تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بانوان ایران برای نخستین‌بار قهرمان تکواندو نظامیان جهان شد

به گزارش قدس آنلاین، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) که با حضور کشورهای ایران، برزیل، اسلوانی، روسیه، نپال، پاکستان، عمان، قزاقستان، کامرون و اسپانیا در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم بانوان ایران در مجموعه نتایج تیمی در رشته کیوروگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز برای نخستین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های برزیل با دو مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز و روسیه با یک مدال طلا، ۳ نقره و۳ برنز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم بانوان در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نظامیان جهان تنها در رشته کیوروگی شرکت کرده بود.

پیش از این نیز تیم مردان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در کیوروگی و ۳ مدال طلا در پومسه تیمی برای چهارمین بار قهرمان تکواندو نظامیان جهان (سیزم) شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بانوان ایران برای نخستین‌بار قهرمان تکواندو نظامیان جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..