تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چطور با قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم؟

مهاجرت به فنلاند در مقطع دبیرستان

کاپوچینو به عنوان یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های تاریخ شناخته شده و آن قدری محبوب است که 8 نوامبر را به عنوان روز جهانی آن انتخاب کرده‌اند. برای درست کردن یک کاپوچینوی داغ و فوری، نیازی نیست که دستگاه اسپر‌سو‌ساز گران‌قیمت در خانه داشته باشید. پس اگر شما هم عاشق این نوشیدنی خوش‌عطر و خوش‌طعم هستید همراه ما باشید تا بگوییم چگونه با دستگاه قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم.

قهوه ساز کاپوچینو آشنایی با تاریخچه نوشیدنی کاپوچینو

کاپوچینو در میان سایر نوشیدنی‌ها با قهوه، یک تازه وارد به حساب می‌آید. چرا که تاریخ اولین سرو این نوشیدنی به اوایل قرن بیستم و سال 1930 برمی‌گردد. یک کاپوچینوی خوب و غلیظ، ترکیبی از شیر جوشیده و اسپرسو قوی است که روی آن با یک لایه فوم شیر پوشیده شده است. در اصل کاپوچینو نام خود را از همین لایه فوم شیر گرفته است؛ در ایتالیایی Cappuccino به معنای کلاه کوچک است. کاپوچینو معمولا در فنجان‌های کوچک سرو می‌شود، زیرا حجم کمتری به نسبت لاته دارد.

طرز تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسوساز

کاپوچینو را می‌توان در خانه و با استفاده از دستگاه اسپرسو‌ساز درست کرد. برای اینکار ابتدا 56 گرم اسپرسو را در دستگاه دم و سپس یک شات اسپرسو سینگل آماده کنید. در مرحله بعدی باید اجازه دهید تا بخار دستگاه یکنواخت و قدرتمند شود. سپس در حدود 113 گرم شیر در پیچر ریخته و سری نازل بخار را درون لیوان شیر بگذارید و تا کف شیر به آرامی حجم گرفته و پف کند. در این مرحله دمای شیر در حدود 60 الی 70 درجه سانتی‌گراد بوده و به حدی نیست که دست شما را روی پیچر بسوزاند.

بعد از بخار دادن شیر، باید پیچر را آرام به زمین کوبیده تا کف شیر یکدست، صاف و بدون حباب شود. سپس اسپرسو داخل فنجان را کمی بچرخانید تا کرم غلیظ آن حالت خشکی نگیرد. در مرحله بعد باید چند قاشق از کف شیر را روی کرم اسپرسو بریزید. سپس شیر بخار داده شده را به آرامی روی کرم غلیظ اسپرسو بریزید. در مرحله آخر می‌توانید با استفاده از پودر قهوه یا کاکائو روی کاپوچینو را تزئین کنید.

اسپرسوساز یک دستگاه فوق‌العاده برای عاشقان قهوه محسوب می‌شود، پس اگر قهوه دوست دارید برای خرید این دستگاه معطل نکنید. برای انتخابی مطمئن و رضایت‌بخش باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر و نام‌آشنا بروید. تکنولایف با چندین سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی بهترین خدمات را به شما عرضه خواهد کرد. تضمین قیمت، گارانتی و ارسال سریع تنها برخی از مزایای خرید لوازم خانگی از تکنولایف است.

قهوه چطور با قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم؟ آموزش مرحله به مرحله

در منزل هر قهوه‌دوستی، دستگاه قهوه‌ساز فیلتری پیدا می‌شود. قيمت قهوه ساز برقی معمولی (فیلتری) به نسبت دستگاه اسپرسو‌ساز ارزان‌تر بوده و طرز کار ساده‌ای هم دارند. اما چگونه با دستگاه قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم؟

برای اینکار ابتدا یک فنجان شیر را درون یک قابلمه ریخته و آن را روی حرارت متوسط گذاشته و گرم کنید. در این مرحله باید اجازه دهید شیر به آرامی داغ شده و در اطراف لبه‌های قابلمه حباب بزند. کمی قبل از اینکه شیر بجوشد، قابلمه را از روی حرارت برداشته و آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس شیر داغ را با همزن برقی هم زده و با غلیظ شدن شیر، سرعت همزن برقی را افزایش دهید. هم زدن شیر را ادامه دهید تا کف شیر به حجم دلخواه شما برسد. بعد از زدن شیر، باید مقداری قهوه درست کنید؛ 2 فنجان غذا‌خوری پودر قهوه را در فیلتر ریخته و 140 گرم آب در قوری بریزید. در حدود 8 دقیقه دیگر قهوه شما آماده خواهد بود، قهوه داغ را درون فنجان ریخته و کمی از شیر را روی آن بریزید. سپس با قاشق، کف شیر را برداشته و آن را روی سطح کاپوچینو بگذارید. می‌توانید با مقداری پودر قهوه یا کاکائو روی کاپوچینو را تزئین کنید.

خرید انواع دستگاه قهوه‌ساز و اسپرسو‌ساز با قیمت و کیفیت مناسب

در این مقاله به پرسش چگونه با دستگاه قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم پاسخ داده و بهترین روش را معرفی کردیم. شما چه تجربه‌ای از درست کردن انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های مختلف با دستگاه قهوه‌ساز دارید؟ تجربه و نظر خود را در این‌باره با ما در میان بگذارید. اگر به دنبال برآورد قيمت قهوه ساز و خرید آن هستید به شما تکنولایف را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه تکنولایف با بیش از 14 سال سابقه فروش اینترنتی کالا، متنوع‌ترین سبد محصولی را به شما ارائه خواهد کرد. شما می‌توانید برای مشاهده از لوازم خانگی مورد نیاز خود، سری به سایت تکنولایف زده و از بین برند‌های ایرانی و خارجی بهترین گزینه را انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کشب اطلاعات بیشتر در این‌باره از طریق شماره 02147708000 با همکاران ما در ارتباط باشید.

تقویم فارسی اندروید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چطور با قهوه ساز کاپوچینو درست کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..