تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا راه‌اندازی شد

در راستای تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های مطالباتی؛

۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا از راه‌اندازی «سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات» این بانک در راستای روان‌سازی، تسهیل و تسریع فرایند ثبت، رسیدگی و پیگیری پرونده‌های حقوقی خبر داد.

سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا راه‌اندازی شد

بورس نیوز: ابوالفضل انوری، سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا اظهار کرد: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریت‌های مناطق و واحد‌های حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل می‌سازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه دارای قابلیت‌های بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پرونده‌های وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پرونده‌های حقوقی، تسریع در پیگیری پرونده‌ها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پرونده‌ها را فراهم می‌آورد.

انوری از دیگر قابلیت‌های این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پرونده‌ها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پرونده‌های بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل داده‌های حقوقی به منظور شناسایی و آسیب‌سنجی در قرارداد‌های مختلف بانکی برشمرد.

طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فاز‌های بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانه‌ها از جمله اداره ثبت‌احوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا راه‌اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..