تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری در مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر سید جلیل حسینی افزود:هم اکنون ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری شامل: اتاق عمل، هوشبری، پرستار، بهیار و کمک پرستار در مراکز بیمارستانی تابعه این دانشگاه مشغول به خدمت هستند که با احتساب شاغلین در واحدهای معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این تعداد به حدود ۳۰۰۰ نفر می رسد.

به گفته وی : از این تعداد حدود ۸۰ درصد جامعه پرستاری استان را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که در قالب نیروهای رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و شرکتی انجام و ظیفه می نمایند.

دکتر حسینی با بیان اینکه، در استان به ازای هر تخت یک پرستار در حال خدمت است افزود: برای رسیدن به نرم استاندارد در استان نیازمند جذب نیروی پرستاری هستیم.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و پرداخت علی الحساب ۳ ماهه اول ۱۴۰۱، تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی، طرحی و قراردادی ایثارگر را از جمله اقدامات مهم برای این قشر خدوم برشمرد.
گفتنی است، پنجم لغایت یازدهم آذرماه ۱۴۰۱ به عنوان هفته پرستار نامگذاری و شعار " ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی" برای امسال انتخاب شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری در مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..