تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام‌جهانی با پلتفرم‌ها

به گزارش رکنا، این شرایط از سوی برخی با انتقادهایی همراه شد، اما در نهایت به اجرا درآمد و  ۳۱ رسانه صوت و فراگیر را برای پخش مسابقات جام‌جهانی به صورت زنده به تبعیت مجاب کرد. اسامی ۳۱رسانه‌ای که جام‌جهانی را به صورت آی‌فریم شبکه ۳ و ورزش سیما به شکل زنده پخش می‌کنند، عبارتند از: طرفداری، روبیکا، اکران۲۴، سیما وا‌تی‌وی، آکو، مد و برند، هروتا، فانو فیلم، هما تی‌وی، ویدانه، سینما رکس، تله‌ویدئو، مشهدی تی‌وی، پهباد، نمافیلم، آپ‌فیلم، مسنی سینما، فیلمالند، اسپرت‌پلاس، لحظه، اسپرت‌‌تی‌وی، گپ‌فیلم، پویا رسانه، تماشا، تماشاخانه، هابینا، آخرین خبر، پیج تی‌وی، آنتن، پلی نو و سیمای همراه.

این نکته نشان می‌دهد هم‌اکنون ۳۱پلتفرم به صورت قانونی جام‌جهانی را از طریق آی فریم شبکه سه یا ورزش به صورت زنده پخش می‌کنند و تنها پلتفرمی که تخلف داشته که با پیگیری انجام‌شده از مراجع قضایی این تخلف هم متوقف شده، آپارات بوده است.

لذا در حال حاضر تمام پلتفرم‌ها جام‌جهانی را به‌صورت آی‌فریم شبکه سه یا ورزش به صورت قانونی پوشش می‌دهند که این امر بیانگر تعامل و همکاری میان ساترا و پلتفرم‌هاست.

سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر پیشتر گفته بود: پخش مسابقات فوتبال جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر از شبکه سه سیما، ورزش و فراتر و همچنین شبکه‌های مختلف رادیویی به شکل زنده با کیفیت۴k و از طریق تلوبیون که آی‌پی‌تی‌وی متعلق به صدا و سیما است و آی‌پی‌تی‌وی‌های طرف قرارداد که شامل پنج شرکت هستند، پخش خواهند شد. به‌جز این موارد نیز به مجوزگیرندگان ساترا به صورت قاب اختصاصی(iframe) این بازی‌ها ارائه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام‌جهانی با پلتفرم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..