تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدنساز و مبارز MMA لهستانی با «بزرگ ترین جلو بازوی جهان» مورد جراحی اضطراری قرار گرفت

شیمون کوماندوس، مبارز MMA و بدنساز معروف لهستانی که به داشتن بزرگترین عضله دو سر بازوی جهان معروف بود، تصاویر وحشتناکی را از خود در بیمارستان به اشتراک گذاشته است که یک خط بخیه بر روی بازوی او پس از عمل جراحی را نشان می دهد.

روغن سینتول چیست و چه عوارضی برای بدنسازان دارد؟

این بدنساز که به بازوهایش روغن سینتول تزریق می کند تا عضله دوسر خود را به اندازه ۶۳ سانتی برساند، به سرعت برای جراحی به بیمارستان منتقل شده بود. عکس دیگری که در استوری اینستاگرام او منتشر شده، کوماندوس را در حالی که دست راستش باندپیچی شده روی تخت بیمارستان نشان می دهد. او در کپشن گفته است که این عکس مربوط به بعد از دور اول جراحی است. شیمون در چندین ویدیو از طرفدارانش برای حمایت‌شان تشکر کرد و مشکلات آمده را توضیح داد.

روغن سینتول چیست و چه عوارضی برای بدنسازان دارد؟
روغن سنتول توسط بدنسازان استفاده شده و به عمق ماهیچه تزریق می شود. این اقدام به عنوان یک ایمپلنت موقت عمل می کند و باعث تغییر شکل و حجیم شدن ماهیچه ها به اندازه های غیر طبیعی می شود.

به مصرف کنندگان سینتول هشدار داده شده است که این تزریق منجر به مشکلات جدی و یا حتی مرگ می شود. کوماندوس قبلاً گفته بود که چگونه از سینتول و سایر مواد استفاده می کند.
این بدنساز حرفه ای گفته بود: «من تستوسترون مصرف می کنم، دوز آن ۱۰۰ میلی گرم یک روز در میان، مسترون ۴۰۰ میلی گرم در هفته، اگزاسیلیناز ۵ میلی گرم در روز است، که به آن هورمون هم اضافه می کنم. این چرخه فعلی من است. تعداد موادی که استفاده می کنم زیاد است، بنابراین نمی توانم همه آنها را به خاطر بسپارم.»

روغن سینتول چیست و چه عوارضی برای بدنسازان دارد؟

کوماندوس علیرغم جراحی روی عضله دوسر بزرگ غیرطبیعی خود، می گوید که قصد دارد دوباره مبارزه کند. او گفت: «اما حتی فکرش را نکنید که اقداماتم را رها کرده ام یا امیدم را از دست می دهم.»

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که یک بدنساز روسی به نام پوپی پس از تزریق روغن، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا گوشت پوسیده را از بازوهایش خارج کند.

روغن سینتول چیست و چه عوارضی برای بدنسازان دارد؟

کیریل ترشاین ۲۴ ساله، برای پاکسازی عضله دو سر بازو، برداشتن عضله مرده و تخلیه مایع اضافی ناشی از سینتول از بازوهایش، با دومین دور جراحی خود روبرو شد.

پزشکان به ترشاین هشدار دادند که پس از تزریق روغن سینتول به خود برای ایجاد ماهیچه های حجیم، با خطر از دست دادن توانایی استفاده از بازوهایش مواجه می شود.

روغن سینتول چیست و چه عوارضی برای بدنسازان دارد؟

این سرباز سابق اعتراف کرد که مشکلات سلامتی او به دلیل حماقت خودش است. او به عمل های بیشتری برای استخراج ماده و ماهیچه مرده‌ای که در طول تلاشش برای دستیابی به عضله دوسر احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید:

هالک برزیلی پس از تزریق روغن به عضلاتش در ۵۵ سالگی درگذشت

طناب کشی مارتین فورد با یک حیوان هیبریدی در قفس در دُبی جنجال آفرین شد + ویدیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدنساز و مبارز MMA لهستانی با «بزرگ ترین جلو بازوی جهان» مورد جراحی اضطراری قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..